Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketing mobiliteitsbranche

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789074365536
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Mk Publishing
Jaar van uitgifte
2004
Aantal pagina's
317

Waar gaat het over?

De leidraad voor het samenstellen van dit boek zijn de eindtermen en het toetsservicedocument van de deelkwalificatie Bedrijfsmanagement van de opleiding Motorvoertuigen-, Carrosserie- en Tweewielertechniek (MCT) niveau 4 geweest. De hoofdstukken `Persoonlijke verkoop` en `Internetmarketing` behoren niet tot de leerstof Bedrijfsmanagement. Ze zijn als extra toegevoegd vanwege het belang en de actualiteit. Ook zijn deze hoofdstukken bedoeld om bepaalde projecten tijdens de afsluitende stage, zoals marktonderzoek, uit te kunnen voeren. Diverse onderwerpen die in Beroepsvorming 2 en 3 aan de orde zijn geweest, zijn in Bedrijfsmanagement niet weer opgenomen. De kandidaat wordt geacht deze onderwerpen te beheersen of anders terug te bladeren in deze boeken. Vanwege de vele praktische voorbeelden is er een goede aansluiting van de leerstof op de praktijk verkregen.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Anderen bekeken ook

Hein van der Hart
Business marketing
Geef me een seintje
E. Huizingh, K.J. Alsem
Fundamenten van Marketing Opgaven
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Geef me een seintje