• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Event Driven Marketing

Op Het Juiste Moment, Het Juiste Aanbod, Bij De Juiste Klant
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789013032079
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Adfo Groep
Jaar van uitgifte
2006
Aantal pagina’s
242

Waar gaat het over?

De focus van bedrijven komt meer en meer op de klant te liggen. Event Driven Marketing is hierbij de ‘ultimate marketing machine’. Klanten maken, klanten houden. Dit boek is de eerste gespecialiseerde en omvangrijke publicatie over het onderwerp Event Driven Marketing (EDM) EDM is het logisch vervolg op de mix van direct- en database-marketing met CRM. EDM is sterk klantgericht en maakt gebruik van de nieuwe media als: - Internet - Technologie op het gebied van databases - Procesmanagement software EDM is vooral ook resultaatgericht: het biedt de mogelijkheid om het juiste aanbod op het juiste tijdstip bij de juiste, individuele klant te krijgen. Bekijk de website van dit boek op www.eventdrivenmarketing.nl
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

Tweedehands Als nieuw
6,00
Tweedehands Beetje gebruikt
9,95
25% korting
10,40
Tweedehands Als nieuw
6,00
Tweedehands Beetje gebruikt
9,95
25% korting
10,40

Anderen bekeken ook

Karolien Wiegerink, Ed Peelen
Eventmarketing
30% korting
4,75
Gabriëlle Kuiper
Basisboek eventmanagement
21,85
A. van Santen, R. van Midde
Doelgericht.info - Marketing
30% korting
4,75
sorry, niet op voorraad
K.J. Streutker, S. Bouwmeester
Marketing mobiliteitsbranche
sorry, niet op voorraad