Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Business marketing

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
4=3 actie
nog 1 op voorraad

21,95

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Business marketing
Business marketing
Beetje gebruikt
21,95
341801407
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789001700317
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Noordhoff Uitgevers
Jaar van uitgifte
2007
Aantal pagina’s
420

Waar gaat het over?

Business marketing is een overzichtelijk standaardwerk voor een ieder die zich wil verdiepen in de mogelilkhedem en de praktijk van B2B-marketing: de problematiek van bedrijven die leveren aan andere bedvrijven, Het boek is bedoeld voor de diverse curricula van het economisch en technisch hbo, alsmede voor onderwijs op universitair niveau. Het boek ken teen duidelijke structurering, toegankelijk taalgebruik en veel verhelderende praktijkvoorbeelden. Op de bijbehorende website is een groot aantal cases te vinden en veel aanvullend oefenmateriaal. Het boek onderkent dat relatiemanagement een belangrijke plaats innenmt binnen B2B-marketing, waarbij de instrumenten van de marketingmix een invulling verdienen die het belang van relaties, samenwerking en netwerken erkent. Het boek behandelt onder andre: - koopgedrag van organisaties - afgeleide vraag en SCM - CRM, MIS en Database marketing - industrieel marktonderzoek - marketingplanning en -strategie en marktsegmentatie - toeleveren en uitbesteden - organisatie en account management - marketing control - servicestrategieën - (Europees) aanbesteden - e-commerce, websites en internet - verkoop-en relatiemanagement - zakelijke dienstverlening. Dr. C.J. Gelderman werkt als universitair hoofddocent marketing en inkoopmanagement bij de Open Universiteit Nederland, prof. dr. H.W.C. van der Hart is hoogleraar en adviseur op het gebied van business marketing.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

40% korting
4=3 actie
13,65
4=3 actie
15,95

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

70% korting
4=3 actie
5,45
4=3 actie
nog 1 op voorraad
41,90
Jochen Roef, Jozefien de Feyter
Mensen raken = klanten maken
4=3 actie
nog 1 op voorraad
23,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
21,80
70% korting
4=3 actie
5,45
4=3 actie
nog 1 op voorraad
41,90
Jochen Roef, Jozefien de Feyter
Mensen raken = klanten maken
4=3 actie
nog 1 op voorraad
23,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
21,80

Anderen bekeken ook

40% korting
4=3 actie
4,35
40% korting
4=3 actie
13,65
4=3 actie
11,25
Shane Snow
Smartcuts
4=3 actie
7,50
4=3 actie
7,00
4=3 actie
8,40
Kees Gelderman, Hein van der Hart
Business marketing
sorry, niet op voorraad
Bob Duijvestijn
Duits idioom
sorry, niet op voorraad
Bronis Verhage, Marjolein Visser
Grondslagen van de marketing
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad