Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Business marketing / Vast Boek

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

66,90

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Business marketing / Vast Boek
Business marketing / Vast Boek
Als nieuw
66,90
10000024062
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789001298678
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Noordhoff Uitgevers
Jaar van uitgifte
2022
Aantal pagina's
540

Waar gaat het over?

Combineert traditionele kennis van business marketing met nieuwe trends en ontwikkelingen in o.a. online marketing; uitgebreid, praktijkgericht en overzichtelijk; met veel extra online ondersteuning. Business marketing combineert op overzichtelijke wijze de meer traditionele en praktische kennis van business marketing, over het koopgedrag van organisaties, marktonderzoek en segmentatie, met de nieuwste inzichten op het gebied van online marketing. Thema’s die daarbij worden behandeld zijn bijvoorbeeld contentmarketing, de rol van social media en het gebruik van big data. Daarnaast is er in het boek ruime aandacht voor de interactie tussen organisaties, netwerken en samenwerking. Ook komen nieuwe vormen van aanbesteding aan bod, zoals Performance Based Contracting (PBC) en Best Value Procurement (BVP). Deze vernieuwde, zevende editie van Business marketing gaat uitgebreid in op de invloed die de coronacrisis en digitalisering hebben gehad op de B2B-praktijk. Zo wordt beschreven hoe de crisis de communicatie en het verkoop- en relatiemanagement van bedrijven en organisaties heeft veranderd. Nieuwe ontwikkelingen zorgen voor ongekende mogelijkheden om contacten te onderhouden met (potentiële) klanten. Deze zevende editie gaat in op wat o.a. data science en machine learning voor business marketing kunnen betekenen. Andere nieuwe onderwerpen die aan bod komen zijn ‘servitization’, ‘green marketing’, ‘traceability’ en prestatiegericht inkopen. Dit boek is geschikt voor cursussen op het gebied van business marketing binnen technische en economische hbo-opleidingen. Ook is het geschikt voor universitaire opleidingen waarbinnen aandacht is voor business marketing, zoals Technische Bedrijfskunde en Bedrijfseconomie. Daarnaast is het boek bruikbaar in het kader van NIMA Business marketing Examens. Studenten vinden in de ondersteunende online omgeving o.a. oefentoetsen, opdrachten en praktijkcases. Voor docenten staan er uitwerkingen, PowerPoints (met figuren en tabelle) en collegesheets.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Tatiana de Rosnay, Tatiana Rosnay (de)
A l'encre russe
Tweedehands Beetje gebruikt
15,85
Tweedehands Als nieuw
14,60
Orhan Pamuk
The black book
50% korting
13,04 6,52
Malik
Curare
Tweedehands Echt gebruikt
9,10
Tony Hillerman
Finding Moon
Tweedehands Echt gebruikt
16,24
Cyril H. Rogers, Frances Tidball
Grasparkieten en hun verzorging
Tweedehands Beetje gebruikt
11,80
Tatiana de Rosnay, Tatiana Rosnay (de)
A l'encre russe
Tweedehands Beetje gebruikt
15,85
Tweedehands Als nieuw
14,60
Orhan Pamuk
The black book
50% korting
13,04 6,52
Malik
Curare
Tweedehands Echt gebruikt
9,10
Tony Hillerman
Finding Moon
Tweedehands Echt gebruikt
16,24
Cyril H. Rogers, Frances Tidball
Grasparkieten en hun verzorging
Tweedehands Beetje gebruikt
11,80

Anderen bekeken ook