Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketing Metaforia

wat metaforen onthullen over de onbewuste keuzes van consumenten
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789047001157
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Atlas Contact, Uitgeverij
Jaar van uitgifte
2009
Aantal pagina's
207

Waar gaat het over?

Waarom mislukken zoveel marketingcampagnes? Hoe komt het dat bedrijven niet begrijpen wat consumenten willen? In dit boek wordt de psyche van de consument blootgelegd, evenals die van de marketeer zelf trouwens, want juist hém blijkt het aan de nodige diepgang te ontbreken. Marketing metaforia biedt nieuwe en essentiële inzichten voor marketeers. Het boek beschrijft hoe zij hun gebrek aan diepgang kunnen overwinnen en de universele drijfveren achter menselijk gedrag kunnen vinden, een onmisbare factor voor het succes van ieder bedrijf. Gerald Zaltman en Lindsay Zaltman onthullen zeven primaire symbolen die in ons onderbewustzijn verankerd liggen en in hoge mate bepalen wat we denken en doen. Dit worden "diepe metaforen" genoemd. Als je eenmaal weet hoe deze metaforen de psyche van consumenten beïnvloeden, kun je daar als marketeer je voordeel mee doen. Dit boek zal je ervan overtuigen dat alles wat je denkt en doet wordt beïnvloed door je onderbewustzijn en geeft je tevens toegang tot de diepere lagen van de menselijke psyche. "sWerelds beroemdste organisaties, maar ook kleinere bedrijven, non-profitorganisaties en maatschappelijke instellingen hebben diepe metaforen al succesvol ingezet om hun marketingproblemen op te lossen
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

70% korting
5,45 1,63
Martin Verstelle
Ashtanga Marketing
40% korting
10,40 6,24
P. Ruijs
Dutch Magic
40% korting
nog 1 op voorraad
21,80 13,08
Tweedehands Als nieuw
36,85
Tweedehands Echt gebruikt
36,85
nog 1 op voorraad
12,90
70% korting
5,45 1,63
Martin Verstelle
Ashtanga Marketing
40% korting
10,40 6,24
P. Ruijs
Dutch Magic
40% korting
nog 1 op voorraad
21,80 13,08
Tweedehands Als nieuw
36,85
Tweedehands Echt gebruikt
36,85
nog 1 op voorraad
12,90

Anderen bekeken ook

Steven van Belleghem
Marketing
70% korting
9.999,00 3,75
Philip Kotler, Fernando Trias De Bes
Laterale Marketing
Geef me een seintje