Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketing Metaforia

wat metaforen onthullen over de onbewuste keuzes van consumenten
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • De verzending naar België duurt tijdelijk iets langer.
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789047001157
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Atlas Contact, Uitgeverij
Jaar van uitgifte
2009
Aantal pagina’s
207

Waar gaat het over?

Waarom mislukken zoveel marketingcampagnes? Hoe komt het dat bedrijven niet begrijpen wat consumenten willen? In dit boek wordt de psyche van de consument blootgelegd, evenals die van de marketeer zelf trouwens, want juist hém blijkt het aan de nodige diepgang te ontbreken. Marketing metaforia biedt nieuwe en essentiële inzichten voor marketeers. Het boek beschrijft hoe zij hun gebrek aan diepgang kunnen overwinnen en de universele drijfveren achter menselijk gedrag kunnen vinden, een onmisbare factor voor het succes van ieder bedrijf. Gerald Zaltman en Lindsay Zaltman onthullen zeven primaire symbolen die in ons onderbewustzijn verankerd liggen en in hoge mate bepalen wat we denken en doen. Dit worden "diepe metaforen" genoemd. Als je eenmaal weet hoe deze metaforen de psyche van consumenten beïnvloeden, kun je daar als marketeer je voordeel mee doen. Dit boek zal je ervan overtuigen dat alles wat je denkt en doet wordt beïnvloed door je onderbewustzijn en geeft je tevens toegang tot de diepere lagen van de menselijke psyche. "sWerelds beroemdste organisaties, maar ook kleinere bedrijven, non-profitorganisaties en maatschappelijke instellingen hebben diepe metaforen al succesvol ingezet om hun marketingproblemen op te lossen
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

Tweedehands Als nieuw
30,40
nog 1 op voorraad
26,55
Marjolein Bongers
Sales zonder bullshit
nog 1 op voorraad
18,00
Ianka Fleerackers
Own your story
nog 1 op voorraad
20,00
nog 1 op voorraad
30,65
Tweedehands Als nieuw
30,40
nog 1 op voorraad
26,55
Marjolein Bongers
Sales zonder bullshit
nog 1 op voorraad
18,00
Ianka Fleerackers
Own your story
nog 1 op voorraad
20,00
nog 1 op voorraad
30,65

Anderen bekeken ook

Steven van Belleghem
Marketing
70% korting
12,50
Philip Kotler, Fernando Trias De Bes
Laterale Marketing
sorry, niet op voorraad