Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Management en marketing van culturele belevingen

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 21 tot en met 29 juni 4=3 actie op alles.
4=3 actie

20,90

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Management en marketing van culturele belevingen
Management en marketing van culturele belevingen
Als nieuw
20,90
1061800380
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789044127812
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Garant - Uitgevers n.v.
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina's
172

Waar gaat het over?

De voorbije jaren hebben talrijke, vooral Amerikaanse en Duitse auteurs een van de fundamentele veranderingen in de Westerse samenleving beschreven als een evolutie naar een belevingssamenleving. Als gevolg van het grote aanbod van producten en services trachten ondernemingen zich te onderscheiden van anderen, door introductie van de belevingdimensie.

Die belevingsoriëntatie dringt door tot steeds meer sectoren. Ook in de vrijetijdssector treffen we in toenemende mate die trend aan in de vorm van “entertainmentization”: entertainment in subtropische aquacentra, entertainment in themarestaurants, shopotainment in shoppingcentra en flagship stores.

De culturele sector zal in een verhevigde strijd om de vrije tijd van zijn doelgroepen ook meer aandacht voor intensivering van boeiende en betekenisvolle belevingen moeten hebben, maar wel gedeeltelijk op een andere wijze dan in de commerciële sector.

In dit boek onderzoeken de auteurs hoe culturele centra, musea, bibliotheken, theaters en andere culturele organisaties de belevingdimensie kunnen integreren in de programmering, de architectuur, het kwaliteitsbeleid en in het marketingbeleid.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
J. van der Veer, F.J. van der Veer
Art & Leadership
70% korting
4=3 actie
4,75
4=3 actie
25,45
Lou Van Beirendonck
Iedereen competent
4=3 actie
50,45
4=3 actie
12,50
4=3 actie
12,50
Renee Steenbergen
De nieuwe mecenas
40% korting
4=3 actie
7,50
J. van der Veer, F.J. van der Veer
Art & Leadership
70% korting
4=3 actie
4,75
4=3 actie
25,45
Lou Van Beirendonck
Iedereen competent
4=3 actie
50,45
4=3 actie
12,50
4=3 actie
12,50
Renee Steenbergen
De nieuwe mecenas
40% korting
4=3 actie
7,50