• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Klantsignaalmanagement

stap voor stap naar een meetbare klantbeleving
Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie
nog 1 op voorraad

49,15

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Klantsignaalmanagement
Klantsignaalmanagement
Als nieuw
49,15
ISBN
9789089653376
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
van Duuren Management
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
200

Waar gaat het over?

Elk bedrijf heeft te maken met signalen van klanten, van tevredenheidsonderzoeken, e-mails en telefoontjes tot en met boze uitingen op de sociale media. Meestal worden die geregistreerd en vervolgens wordt er een lijst opgesteld met verbeteracties en daarna ... tja, daarna lopen bedrijven vaak vast. Welke verbeteracties moeten als eerst opgepakt worden? Welke acties leiden tot het meeste resultaat? En hoe toon je aan dat klantbeleving geld oplevert voor de organisatie? Dit zijn de kernvraagstukken voor klantsignaalmanagement: een methodiek die klantbeleving bestuurbaar maakt op klanttevredenheid én op kosten. In Klantsignaalmanagement loodst Zanna van der Aa je door alle stappen die nodig zijn om klantbeleving succesvol op de kaart te zetten. Met een sterke combinatie van theoretische onderbouwing en pragmatische toepassing biedt zij inspiratie door middel van praktijkcases, tips en trucs en lessons learned. Kernpunt van het succes van haar methode is meetbaar resultaat en daarmee het financieel zichtbaar maken van de voordelen voor de organisatie.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

4=3 actie
7,90
4=3 actie
19,00
Marcel den Hollander
Products that last
4=3 actie
19,40
4=3 actie
9,35
Danny Oosterveer
Databedreven marketing
4=3 actie
21,95
Frederick Reichheld
De ultieme vraag 2.0
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad