• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Klanthelden in de 9 + organisatie

excelleren in emotionele klantbeleving
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

11,60

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Klanthelden in de 9 + organisatie
Klanthelden in de 9 + organisatie
Als nieuw
11,60
ISBN
9789089652256
Bindwijze
Hardcover
Taal
Overig
Uitgeverij
van Duuren Management
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina’s
200

Waar gaat het over?

Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?! Zo'n organisatie is een Klantheld®! Klanthelden® zijn 9+ ervaringen, serviceprocessen, medewerkers, teams of zelfs complete organisaties die klanten emotioneel 'raken'. Met een hoge loyaliteit, exceptionele (9+) klanttevredenheid, spontaan aanbevelingsgedrag en commercieel resultaat als logisch gevolg. Klanthelden® in de 9+ organisatie opent de deur naar deze nieuwe wereld. Het biedt inzicht in: * methoden en technieken om excellent Customer Experience Management structureel te organiseren; * cases, achtergronden en resultaten van class leaders; * de benodigde competenties om een 9+ organisatie te worden; * nieuwe verbindingen tussen onbewuste, emotionele klantbeleving en continu verbeteren. In Klanthelden® in de 9+ organisatie ervaart u het harde rendement van zachte factoren! 'This great new book extends the ideas in The Experience Economy by giving clear directions on how companies worldwide can differentiate and compete on smart, continuous, and large-scale implementations of memorable and especially emotional experiences.' B. Joseph Pine II, co-author of The Experience Economy, Authenticity and Infinite Possibility 'Het succes van Coolblue is het gevolg van een Kaizen-achtige mix van obsessieve gedrevenheid tot verbetering, maximale empowerment van de medewerkers en totale betrokkenheid van het management. Een emotie oproepen, de klik maken. Met klanten, collega's, relaties. Onze filosofie is geheel in lijn met de boodschappen in dit boek, een must-read voor elke klantgerichte manager.' Pieter Zwart, Entrepreneur en CEO Coolblue Berry Veldhoen en Stephan van Slooten zijn directeur respectievelijk partner bij Altuïtion, een Customer Experience Consultancy die onder andere ruim 160 Customer Journeys heeft uitgevoerd met organisaties in diverse branches. Eerder verscheen van hun hand de bestseller De 9+ organisatie: van marketshare naar mindshare.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

nog 1 op voorraad
5,70
nog 1 op voorraad
5,45
50% korting
Onbekend, Jan Callebaut
We Doen Wat We Doen
nog 1 op voorraad
9,70
David Taylor
Grow the core
nog 1 op voorraad
26,40
Nirmalya Kumar, Jan-Benedict E.M. Steenkamp
Brand Breakout
Tweedehands Als nieuw
23,70
nog 1 op voorraad
5,70
nog 1 op voorraad
5,45
50% korting
Onbekend, Jan Callebaut
We Doen Wat We Doen
nog 1 op voorraad
9,70
David Taylor
Grow the core
nog 1 op voorraad
26,40
Nirmalya Kumar, Jan-Benedict E.M. Steenkamp
Brand Breakout
Tweedehands Als nieuw
23,70

Anderen bekeken ook

J. Turner
Specerijen
6,75
Zanna van der Aa
Klantsignaalmanagement
56,85
Nicole de Cock
Meisje En De Olifant
5,00
Christian Madsbjerg, Mikkel B. Rasmussen
Het moment van inzicht
7,10
Paul van der Voort, Frank van Ormondt
Het innovatieboek
6,20
Henry Mintzberg, Bruce Ahlstrand
Strategie Slaat Terug!
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad