• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Het moment van inzicht

nieuwe business ontdekken in een veranderende markt
Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789047005711
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Business Contact
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina’s
186

Waar gaat het over?

Is yoga een sport? Waarom loopt iedereen ineens met enorme koptelefoons? Wat doen mensen met het 'tweede scherm'? Dit soort mysterieuze vragen kun je niet beantwoorden met steekproeven of spreadsheets. Je moet dieper graven - naar belevingen. Christian Madsbjerg en Mikkel Rasmussen presenteren een nieuwe visie op de consument met een aanpak gebaseerd op een mix van sociologie, psychologie en antropologie. Door de emoties, het gedrag en de sociale context van klanten van onder meer Lego, Samsung, Adidas en Intel te bestuderen en onderliggende patronen te analyseren, kwamen ze tot vijf heldere stappen die je op het spoor zetten van nieuwe producten, nieuwe markten en nieuwe klanten.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

J. Turner
Specerijen
4=3 actie
9,25
4=3 actie
21,00
4=3 actie
21,90
4=3 actie
16,00
Henry Mintzberg, Bruce Ahlstrand
Strategie Slaat Terug!
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Robin Muir, David Bailey
David Bailey
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad