• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Het moment van inzicht

nieuwe business ontdekken in een veranderende markt
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789047005711
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Business Contact
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina's
186

Waar gaat het over?

Is yoga een sport? Waarom loopt iedereen ineens met enorme koptelefoons? Wat doen mensen met het 'tweede scherm'? Dit soort mysterieuze vragen kun je niet beantwoorden met steekproeven of spreadsheets. Je moet dieper graven - naar belevingen. Christian Madsbjerg en Mikkel Rasmussen presenteren een nieuwe visie op de consument met een aanpak gebaseerd op een mix van sociologie, psychologie en antropologie. Door de emoties, het gedrag en de sociale context van klanten van onder meer Lego, Samsung, Adidas en Intel te bestuderen en onderliggende patronen te analyseren, kwamen ze tot vijf heldere stappen die je op het spoor zetten van nieuwe producten, nieuwe markten en nieuwe klanten.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

4,95
Chris Matts
Commitment
18,40
18,40
Gijs van Wulfen
Innoveer jezelf
11,90
Lucille van der Hagen
BiSL Next
Tweedehands Als nieuw
16,35
Marieke van der Laan
Positief verrast
50% korting
17,00 8,50
4,95
Chris Matts
Commitment
18,40
18,40
Gijs van Wulfen
Innoveer jezelf
11,90
Lucille van der Hagen
BiSL Next
Tweedehands Als nieuw
16,35
Marieke van der Laan
Positief verrast
50% korting
17,00 8,50