Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Industriële marketing

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

10,85

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Industriële marketing
Industriële marketing
Als nieuw
10,85
891201035
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789001076948
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Noordhoff Uitgevers
Jaar van uitgifte
1999
Aantal pagina’s
399

Waar gaat het over?

'Industriële marketing' is marketing met organisaties als klant. De specifieke kenmerken van industriële afnemers en markten vragen om een geheel eigen invulling van bestaande marketingconcepten. Industriële bedrijven kennen ook een eigen interne problematiek. Door hun veelal technische achtergrond is het invoeren van marketing in een industrieel bedrijf meestal geen eenvoudige opgave. Dit boek verschilt in een aantal opzichten van andere boeken over industriële marketing. Zo worden, behalve de verschillen tussen industriële en consumentenmarketing, ook de overeenkomsten en raakvlakken behandeld. Daarnaast benadrukt het boek de diversiteit aan industriële markten, waarbij iedere markt om een specifieke combinatie van relatiemarketing en transactiemarketing vraagt. Tevens wordt uitgebreid ingegaan op het belang van een marktoriëntatie in industriële bedrijven, waarbij ook aandacht wordt geschonken aan de afstemming tussen marketing en andere bedrijfsfuncties.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
40% korting
nog 1 op voorraad
13,65
nog 1 op voorraad
10,85
nog 1 op voorraad
16,04
70% korting
nog 1 op voorraad
10,00
40% korting
nog 1 op voorraad
13,65
nog 1 op voorraad
10,85
nog 1 op voorraad
16,04
70% korting
nog 1 op voorraad
10,00