• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Handboek interactieve marketing

databasemarketing in de praktijk
Maak tweedehands je eerste keus
20% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad

7,40

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Handboek interactieve marketing
Handboek interactieve marketing
Beetje gebruikt
7,40
ISBN
9789025496425
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Atlas-Contact
Jaar van uitgifte
1999
Aantal pagina’s
238

Waar gaat het over?

De revoluties in media en informatietechnologie voegen volkomen nieuwe dimensies toe aan marketing. De aloude wisselwerking tussen klant en leverancier krijgt daardoor een fascinerende gedaante: interactieve marketing. Gestuurd vanuit databases en in interactie met de klant ontstaat een nieuwe marketingorganisatie. Dankzij de mogelijkheden van de technologie slaagt deze erin beter grip te krijgen op de klant dan voorheen ooit mogelijk was. Dit boek laat u in acht stappen zien hoe u zelf zo'n organistatie kunt realiseren. Hoe u volop kunt profiteren van de nieuwe kansen. Hoe u met uw eigen bedrijf hierop succesvol kunt inspelen. Internet is geen hype: de uitdaging ligt in de praktische toepassing.
Lees verder

Recensies

0 recensies
Eric Smit
Woekerpolis
20% korting
4=3 actie
5,60
4=3 actie
nog 1 op voorraad
8,75
J. Jaworski
Synchroniciteit
4=3 actie
15,50
4=3 actie
nog 1 op voorraad
5,65
Eric Smit
Woekerpolis
20% korting
4=3 actie
5,60
4=3 actie
nog 1 op voorraad
8,75
J. Jaworski
Synchroniciteit
4=3 actie
15,50
4=3 actie
nog 1 op voorraad
5,65

Anderen bekeken ook