• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Doorbraak / Business bibliotheek

Hoe gewone bedrijven in toppresteerders veranderen
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
25% korting
nog 1 op voorraad

11,90

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Doorbraak / Business bibliotheek
Doorbraak / Business bibliotheek
Als nieuw
11,90
ISBN
9789047001102
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Atlas Contact, Uitgeverij
Jaar van uitgifte
2008
Aantal pagina’s
255

Waar gaat het over?

Keith R. McFarlandDOORBRAAKHoe alledaagse bedrijven in toppresteerders veranderen de nieuwe good to greatDe meest gewiekste en vasthoudende bedrijven breken door tot de top. In Doorbraak onthult auteur Keith McFarland dat deze bedrijven strategieën en vaardigheden beheersen die voor iedereen in iedere bedrijfstak binnen handbereik zijn. Aangemoedigd door businesslegende Peter Drucker en Good to Great-auteur Jim Collins heeft McFarland in vijf jaar tijd "s werelds grootste database van bedrijfsprestaties aangelegd. Hij heeft meer dan zevenduizend bedrijven geanalyseerd en vijftienhonderd directeuren op vier continenten ondervraagd. Zijn doel was simpel: de geheimen van een doorbraak ontdekken. Met talloze actiepunten en adviezen van toppresteerders is Doorbraak een van de meest provocerende, inspirerende en instruerende boeken die er bestaan. Als je bij het selecte gezelschap van toppresteerders wilt horen, schuif de mythes dan terzijde:De oorspronkelijke oprichters van een bedrijf staan een doorbraak heus niet in de weg, mits ze de kroon maar op hun bedrijf zetten en niet op zichzelf.Risico"s nemen is niet roekeloos. Sterker nog: je bent alleen van succes verzekerd als je de inzet van het spel steeds verhoogt. De business-Bermudadriehoek bestaat echt: bedrijven die op het punt van hun doorbraak staan worden erdoor opgeslorpt. Drie methodes bieden bescherming tegen dit gevaar. Ook al ben je nog zo goed, je kunt het niet alleen. Omring je met externe, ondersteunende netwerken, alsof je je bedrijf in de steigers zet, en zet "inviseurs" in mensen die de interne gang van zaken ter discussie stellen.Keith McFarland is oprichter van McFarland Strategy Partners en adviseert honderden bedrijven, waaronder enkele wereldberoemde, zoals Microsoft, Motorola en Morgan Stanley. Momenteel is McFarland columnist bij BusinessWeek. verkoopsucces in de Verenigde Staten (Nummer 1 New York Times Bestsellerlist & Wall Street Journal, bestseller van Business Week en usa Today). advertentiespaperback, ca D 32,50ca 288 bladzijden, 15 x 23 cmoorspronkelijke titel: The Breakthrough Companynur 801, 780, 782, 807boeksoort: Wnovember 2008BUSINESS BIBLIOTHEEK, STRATEGIE & ORGANISATIE978904700110
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

J. Cox
Het doel
19,60
Robert B. Cialdini
Invloed
4,95
J. Welch
Winnen
20% korting
5,00
Patty Mccord
Krachtig
6,50
Niels Aalberts
Doorbraak!
30% korting
7,50
Keith R. MacFarland
Veerkracht
8,00
Rob Van Haastrecht, Martin Scheepbouwer
Draai het eens om
sorry, niet op voorraad
Peter S'Jongers
Trots!
sorry, niet op voorraad