• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Invloed

de zes geheimen van het overtuigen
Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie

4,95

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Invloed
Invloed
Echt gebruikt
4,95
ISBN
9789052617152
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
BIM Media BV
Jaar van uitgifte
2009
Aantal pagina’s
306

Waar gaat het over?

Welke mechanismen zorgen ervoor dat u 'ja' zegt tegen aanbiedingen waar u eigenlijk niet op zit te wachten? Welke technieken gebruiken verkopers en anderen die iets van u gedaan willen krijgen? En hoe kunt u deze technieken zelf toepassen?

Aan de hand van boeiende theorie en herkenbare praktijkvoorbeelden laat Robert Cialdini in deze internationale bestseller zien hoe beïnvloeding werkt. De auteur ging daarvoor drie jaar 'undercover' bij autodealers, fondsenwervers, reclamemakers en telemarketeers. Daar ontdekte hij dat het geheim van succesvol overtuigen in zes eenvoudige principes schuilt: wederkerigheid, consistentie, sociaal bewijs, sympathie, autoriteit en schaarste.

In deze 5e herziene editie onderzoekt Cialdini onder meer
* de werking van invloed in andere culturen;
* de rol van het internet en andere nieuwe technologieën;
* recente maatschappelijke ontwikkelingen, zoals toenemend excessief geweld.

Robert B. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing aan Arizona State University en geldt wereldwijd als dé autoriteit op het gebied van beïnvloeding.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Robert B. Cialdini
Invloed
4=3 actie
11,45

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

Pacelle van Goethem
IJs verkopen aan Eskimo's
4=3 actie
7,50
Noah Goldstein
Overtuigingskracht
4=3 actie
4,75
Daniel Kahneman
Ons feilbare denken
4=3 actie
10,50
R.B. Cialdini
Invloed
4=3 actie
8,90
J. Borg
Overtuigen
4=3 actie
3,90
Robert B. Cialdini, Cialdini, Robert B.
Invloed Uitoefenen
sorry, niet op voorraad