• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Invloed

theorie en praktijk
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

9,95

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Invloed
Invloed
Beetje gebruikt
9,95
ISBN
9789052615066
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Bim Media Bv
Jaar van uitgifte
2005
Aantal pagina’s
282

Waar gaat het over?

Welke mechanismen zorgen ervoor dat u 'ja' zegt tegen aanbiedingen waar u eigenlijk niet op zit te wachten? Welke technieken gebruiken verkopers en anderen die iets van u gedaan willen krijgen? En hoe kunt u deze technieken zelf toepassen? Aan de hand van boeiende theorie en herkenbare praktijkvoorbeelden laat Robert Cialdini in deze internationale bestseller zien hoe beïnvloeding werkt. De auteur ging daarvoor drie jaar 'undercover' bij autodealers, fondsenwervers, reclamemakers en telemarketeers. Daar ontdekte hij dat het geheim van succesvol overtuigen in zes eenvoudige principes schuilt: wederkerigheid, consistentie, sociaal bewijs, sympathie, autoriteit en schaarste. Robert B. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing aan Arizona State University en geldt wereldwijd als dé autoriteit op het gebied van beïnvloeding.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Anderen bekeken ook

Dale Carnegie, Gerard Grasman
Hoe je vrienden maakt en mensen beinvloedt
11,00
Robert B. Cialdini, Cialdini, Robert B.
Invloed
6,50
Jos Burgers
Eén fan per dag
9,10
Robert B. Cialdini, Cialdini, Robert B.
Invloed
7,00
Robert B. Cialdini
De kracht van timing
32,30
Bas Wouters, Joris Groen
Online invloed
16,90