Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Doorbraak!

zero budget marketing op internet
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
70% korting
4=3 actie

7,50

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Doorbraak!
Doorbraak!
Beetje gebruikt
7,50
840601191
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789400500211
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Bruna Uitgevers B.V., A.W.
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina’s
92

Waar gaat het over?

Als manager van Colin 'Kyteman' Benders en marketeer van Kyteman's Hiphop Orkest was Niels Aalberts (1971) betrokken bij diens zegetocht langs alle grote Nederlandse podia en festivals als Pinkpop, North Sea Jazz en Lowlands. Kyteman verkocht ruim 60.000 CD's, 15.000 DVD's en bereikte in 1 jaar tijd met de verpletterende optredens van zijn 24-koppige band zo'n 150.000 enthousiaste toeschouwers, ruim 5 miljoen TV-kijkers, won de Popprijs en verkocht zonder uitzondering iedere zaal uit, inclusief de Heineken Music Hall. En het marketingbudget? 53,10.



In het eerste deel van dit boek vertelt Niels gedetailleerd over de uitgebreide voorbereiding, strategie, planning, opkomst en doorbraak van Kyteman's Hiphop Orkest. Met recht een successtory die leest als een spannend jongensboek. In het tweede deel benoemt Niels vier kritische succesfactoren voor Kyteman's doorbraak en hoe het mogelijk is om met een extreem laag budget een grote doelgroep te bereiken. Hij laat zien dat Kyteman's succes niet op zichzelf staat en dat ook andere producten, diensten en sectoren kunnen profiteren van de oneindige mogelijkheden van internet en social media. Zijn verhaal illustreert Niels met talloze praktijkvoorbeelden van zijn succesvolle weblog Eerste Hulp bij Plaatopnamen (EHPO), waarmee hij in 2009 een Dutch Bloggie won., en artiesten waarmee hij samenwerkte (o.a. Marco Borsato, Voicst, Mathilde Santing, GEM, a balladeer, Brainpower, Do, Tröckener Kecks en Abel).



'Aalberts geeft een optimistische handleiding voor iedereen die iets wil bereiken, dat hoeft niet per se in de muziek te zijn. Zijn ideeën gelden ook voor de boekenbranche of desnoods de appelteelt.' - NRC Next



'Zo'n ongeëvenaard succesverhaal van de underdog is natuurlijk een fijn hoofdingrediënt, maar Aalberts kan ook echt schrijven. Hij doet het met zoveel vaart dat ik het boek moeilijk kon wegleggen. En het is bij vlagen nog ontroerend ook. (...) Hij behandelt nog wat praktijkvoorbeelden en geeft een stappenplan, waarmee Doorbraak! ook een handig naslagwerk is.' - Igorwijnker.nl


Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

70% korting
4=3 actie
5,45
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
7,15
Michel Jansen
Brand Prototyping
4=3 actie
nog 1 op voorraad
12,50
4=3 actie
nog 1 op voorraad
13,90
Thiemo van Rossum
Blauwe Bananen
4=3 actie
12,70
Thiemo van Rossum
Blauwe Bananen
4=3 actie
36,10
70% korting
4=3 actie
5,45
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
7,15
Michel Jansen
Brand Prototyping
4=3 actie
nog 1 op voorraad
12,50
4=3 actie
nog 1 op voorraad
13,90
Thiemo van Rossum
Blauwe Bananen
4=3 actie
12,70
Thiemo van Rossum
Blauwe Bananen
4=3 actie
36,10

Anderen bekeken ook

S. van Stratum
Spellingkracht
40% korting
4=3 actie
5,00
W.G.J. Bastiaanse-Kuijpers
Adoptie duurt een leven lang
4=3 actie
7,30
Diederik Samwel
Jelaya
4=3 actie
11,50
4=3 actie
8,80
sorry, niet op voorraad
Joke Fictoor
Radiomanagement
sorry, niet op voorraad
J. Fictoor, S. Kroeske
Basisboek muziekmanagement
sorry, niet op voorraad
Johan Kolsteeg, Nicoline Mulder
De kunst van projectmatig werken
sorry, niet op voorraad