• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De Marketingcode

een managementthriller
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789055944507
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Scriptum
Jaar van uitgifte
2006
Aantal pagina's
412

Waar gaat het over?

'Ik las De Marketing Code van begin tot eind in ruk uit. Ik wilde per se weten hoe het af zou lopen. Het boek toont een levendige verbeeldingskracht, een goed plot, en een duizelingwekkend niveau van waanzin en gevatheid.' - Philip Kotler
In dit boek met de toepasselijke titel De Marketing Code, ontmaskert Stephen Brown het commerci complot achter Dan Browns succesvolle theologische thriller. Het is schokkend, schandalig en heiligschennis: bijna net zo eng als het kapsel van Tom Hanks.
Het verrassende is dat De Marketing Code in de stijl van Dan Brown is geschreven. Het is een roman en 's werelds eerste marketingthriller. Het gaat om een samenzwering in het hart van de marketingpraktijk - een walgelijke samenzwering die niet alleen de consument aanzet om geld als heilig water uit te geven, maar ook banden heeft met de tempelierridders, de heilige graal en de beruchte marketingcampagne voor The Da Vinci Code. Onder het motto: 'Soms moet je over iemand heen lopen om binnen te lopen.'
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Anderen bekeken ook

50% korting
1,95
25% korting
4,09
Salzman, Ira Matathia
Trends voor de toekomst
25% korting
4,91
Heinz G. Konsalik
Vrouwenbataljon
7,85
Jerry Helmers
De marketingcode
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Geef me een seintje
John Grisham, geen
Dossier
Geef me een seintje