Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De klant energieke organisatie

Hoe klanten jouw organisatie positief kunnen laden
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

18,04

Hoe tweedehands wil je het hebben?
De klant energieke organisatie
De klant energieke organisatie
Als nieuw
18,04
1116100415
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789089654892
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Duuren Media, Van
Jaar van uitgifte
2020
Aantal pagina's
200

Waar gaat het over?

Hoe weet je of je vandaag de juiste beslissingen neemt voor morgen? Met losse projecten en initiatieven proberen organisaties zich te verbeteren om zo de verandersnelheid van de klantbehoefte bij te houden. Ze stoppen er veel tijd en energie in maar toch laten verbeteringen vaak lang op zich wachten. De vraag is hoe dit komt. Veel energie gaat verloren door het gebrek aan samenhang in de organisatie én omdat een belangrijke energiebron vrijwel onbenut blijft: klant-energie. Organisaties die in staat zijn deze energie te laten stromen, noem je Klant Energieke Organisaties. Dit zijn organisaties die energie uit klantfeedback weten te winnen en hiermee medewerkers inspireren, meer tevreden klanten genereren en toekomstbestendig ondernemen.



Sonja Stalfoort neemt je mee in de wereld van klant-energie. Met een helder stappenplan leert zij je hoe je de feedback en informatie die klanten geven kunt integreren in de gehele organisatie. Een stroomschema maakt in één oogopslag duidelijk waar de knelpunten zitten en energie weglekt. Het gaat er dan om aan de juiste knoppen te draaien en de energie volop te laten stromen.



Met medewerking van Egbert Jan van Bel, bestsellerauteur van o.a. Kloteklanten.



'Dit boek geeft energie! Door vanuit een nieuw en toegankelijk perspectief naar de klant te kijken, begrijpt iedereen waarom de klant een duurzame bron van energie is waarop iedere organisatie zou moeten draaien. Heel inspirerend!'



Sjoerd Laarberg, CEO Allianz Netherlands



'Het klant-energiemodel helpt je om klantfeedback op de juiste manier te vangen en te gebruiken om elke dag een beetje beter te worden. Zo wordt die feedback de brandstof voor een klantgerichte organisatie.'



Sydney Brouwer, auteur Klantgericht Leiderschap



'Klantgericht ondernemen wordt steeds complexer en uitdagender. Elke dag komen er nieuwe (digitale) mogelijkheden bij om de klant te servicen. Sonja laat je op pragmatische wijze zien hoe je die uitdaging het beste oppakt en wat dat jouw organisatie kan brengen.' Hans Molenaar, directeur Beeckestijn Business School



Trefwoorden: Beslissen organisatie energie klanten ondernemen Sonja Stalfoort handleiding

Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

Tweedehands Beetje gebruikt
4,95
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
40% korting
nog 1 op voorraad
39,75 23,85
Gerben Nijmeijer
Nils
40% korting
nog 1 op voorraad
12,00 7,20
Arend van Randen
Lean Bouwen
nog 1 op voorraad
6,80
70% korting
nog 1 op voorraad
6,10 1,83
40% korting
nog 1 op voorraad
11,00 6,60
Tweedehands Beetje gebruikt
4,95
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
40% korting
nog 1 op voorraad
39,75 23,85
Gerben Nijmeijer
Nils
40% korting
nog 1 op voorraad
12,00 7,20
Arend van Randen
Lean Bouwen
nog 1 op voorraad
6,80
70% korting
nog 1 op voorraad
6,10 1,83
40% korting
nog 1 op voorraad
11,00 6,60

Anderen bekeken ook

Steven Van Belleghem
The offer you can't refuse
10,55
40% korting
9.999,00 9,60
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad