Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De conversation manager 2013

de kracht van de hedendaagse consument / het einde van de traditionele adverteerder
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
4=3 actie
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789081516389
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Duuren Media, Van
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina’s
224

Waar gaat het over?

?De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument en de traditionele adverteerder stijgt dag na dag. Dit tijdperk is niet het einde van de advertentiemarkt, maar is het einde van de adverteerder! Dit boek biedt de oplossing voor deze uitdaging: een veranderingstraject van adverteerder naar Conversation Manager.De Conversation Manager heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten is een noodzakelijk talent om u om te scholen tot een Conversation Manager. Het boek beschrijft aan de hand van sprekende voorbeelden en duidelijk concepten hoe een adverteerder zich kan omscholen tot een Conversation Manager. Het blijft niet bij een theoretisch denkkader. Het boek biedt eveneens praktische tools om uw veranderingsproces binnen de 48 uur te starten. U vindt hier concrete tips om de bedrijfsstrategie aan te passen in de richting van conversation management met tal van handige online tools die u helpen in uw nieuwe job: de Conversation Manager.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

70% korting
4=3 actie
5,45
4=3 actie
nog 1 op voorraad
41,90
Jochen Roef, Jozefien de Feyter
Mensen raken = klanten maken
4=3 actie
nog 1 op voorraad
23,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
21,80
70% korting
4=3 actie
5,45
4=3 actie
nog 1 op voorraad
41,90
Jochen Roef, Jozefien de Feyter
Mensen raken = klanten maken
4=3 actie
nog 1 op voorraad
23,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
21,80

Anderen bekeken ook

Steven Van Belleghem
The offer you can't refuse
4=3 actie
9,40
Steven van Belleghem
De conversation company
4=3 actie
6,30
Andy Brophy
Lean
4=3 actie
11,85
Steven van Belleghem
Marketing
40% korting
4=3 actie
12,50
Danielle de Jonge
Extreem klantgericht
sorry, niet op voorraad
Jan Callebaut
We Doen Wat We Doen
sorry, niet op voorraad
Steven van Belleghem
De conversation manager
sorry, niet op voorraad
Steven van Belleghem
De Conversation Manager
sorry, niet op voorraad