• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De conversation manager

De kracht van de hedendaagse consument : het einde van de traditionele adverteerder
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar

3,90

Hoe tweedehands wil je het hebben?
De conversation manager
De conversation manager
Echt gebruikt
3,90
10000191174
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789081516303
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Lannoo / Van Duuren Media
Jaar van uitgifte
2010
Aantal pagina's
199

Waar gaat het over?

De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan.
Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument en de traditionele adverteerder stijgt dag na dag.
Dit tijdperk is niet het einde van de advertentiemarkt, maar is het einde van de adverteerder!
Dit boek biedt de oplossing voor deze uitdaging: een veranderingstraject van adverteerder naar Conversation Manager. De Conversation Manager heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten is een noodzakelijk talent om u om te scholen tot een Conversation Manager. Het boek beschrijft aan de hand van sprekende voorbeelden en duidelijk concepten hoe een adverteerder zich kan omscholen tot een Conversation Manager.
Het blijft niet bij een theoretisch denkkader. Het boek biedt eveneens praktische tools om uw veranderingsproces binnen de 48 uur te starten. U vindt hier concrete tips om de bedrijfsstrategie aan te passen in de richting van conversation management met tal van handige online tools die u helpen in uw nieuwe job: de Conversation Manager.
USP’s
•Hoe als commercieel verantwoordelijke omgaan met de veranderde consument en de rol die sociale media daarin spelen?
•De Conversation Manager is iemand die luistert naar en praat MET consumenten.
•De Conversation Manager intregreert mond-aan-mond reclame in zijn hele commerciële strategie.
•Het observeren, faciliteren en participeren in gesprekken van consumenten is een van zijn kernactiviteiten.
•De Conversation Manager gebruikt een strategische denkkader en vult dit aan met een heel praktische toolbox.
•Aan de hand van dit boek kunt u binnen de 48 uur uw bedrijf in een commercieel veranderingstraject sturen.
•Enkel merken die zich laten managen door een Conversation Manager zullen in de toekomst nog succesvol zijn. Verandering is de enige optie.

Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

50% korting
5,45 2,72
Tweedehands Als nieuw
8,95
Tweedehands Beetje gebruikt
11,05
Karl Van Hoey
Impact in actie
Tweedehands Als nieuw
20,04
D&B Eventmarketing
LIVE!
Tweedehands Als nieuw
36,50
50% korting
34,40 17,20
50% korting
5,45 2,72
Tweedehands Als nieuw
8,95
Tweedehands Beetje gebruikt
11,05
Karl Van Hoey
Impact in actie
Tweedehands Als nieuw
20,04
D&B Eventmarketing
LIVE!
Tweedehands Als nieuw
36,50
50% korting
34,40 17,20

Anderen bekeken ook

Steven Van Belleghem
The offer you can't refuse
11,00
Ann De Bode
Kneedkneepjes
25% korting
5,51
Steven van Belleghem
De conversation manager 2013
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Steven Van Belleghem
Hoogverraad
Geef me een seintje