• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Extreem klantgericht

maatschappelijke impact, commerciële slagkracht, waardevolle klantrelaties
Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789089656384
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
van Duuren Management
Jaar van uitgifte
2022
Aantal pagina’s
176

Waar gaat het over?

One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt. Ze zoeken naar bedrijven die maatschappelijke – ecologische en sociale – impact creëren. De klant van vandaag hecht grote waarde aan wederzijdse betrokkenheid. Dat vraagt om een eigentijdse aanpak van klantgerichtheid, acquisitie en relatiebeheer. Niks doen is geen optie! Doing good voor klant en maatschappij: dáár ligt je onderscheidende kracht. In dit boek ontdek je hoe je een extreem klantgerichte aanpak ontwikkelt en je commerciële vaardigheden en technieken aanscherpt. Mét oog voor de zakelijke doelen van jouw bedrijf. Daniëlle de Jonge geeft je volop praktische tips om meteen toe te passen en komt met aansprekende voorbeelden ter inspiratie. Zo word ook jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk in alle opzichten! Het model van extreme klantgerichtheid laat de cruciale factoren van commercieel succes zien. De praktische insteek van het boek helpt je om van belevenis naar betekenis te bewegen. De nieuwe standaard voor toekomstgericht zakendoen ligt direct binnen handbereik. “Daniëlle de Jonge weet niet alleen de nieuwe trend bloot te leggen, maar geeft hier ook praktische en goede voorbeelden van. Een echte aanrader wat mij betreft!” Gerrit Piksen – Expert customer insights SAMR Marktvinders “Met Extreem klantgericht legt Danielle de Jonge een krachtige verbinding tussen goed, gaaf en geld: goed doen voor de maatschappij, gave klantprestaties neerzetten en daar dankzij commerciële slagkracht ook nog geld mee verdienen.” Rob Beltman – Customer Engagement & Customer Excellence Expert bij H3ROES Trefwoorden: Klantgerichtheid commercie klanten persoonlijke aandacht maatschappelijke impact verkoop consumptie Danielle de Jonge handleiding
Lees verder

Recensies

0 recensies
4=3 actie
nog 1 op voorraad
5,40
Hilary Norman
Te dichtbij
4=3 actie
5,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
6,45
4=3 actie
nog 1 op voorraad
22,60
4=3 actie
nog 1 op voorraad
6,75
4=3 actie
nog 1 op voorraad
12,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
5,40
Hilary Norman
Te dichtbij
4=3 actie
5,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
6,45
4=3 actie
nog 1 op voorraad
22,60
4=3 actie
nog 1 op voorraad
6,75
4=3 actie
nog 1 op voorraad
12,00