• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De communicatieafdeling / Communicatie memo / 33

En de keuze van communicatiemiddelen
Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie
nog 1 op voorraad

6,65

Hoe tweedehands wil je het hebben?
De communicatieafdeling / Communicatie memo / 33
De communicatieafdeling / Communicatie memo / 33
Beetje gebruikt
6,65
ISBN
9789013014969
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Wolters Kluwer Nederland B.V.
Jaar van uitgifte
2004
Aantal pagina’s
64

Waar gaat het over?

De inrichting van een afdeling Communicatie is geen eenvoudige zaak. Je product vervolgens verkopen al helemaal niet. 'Communicatie? Daar maken ze toch van die leuke foldertjes?' Om dit beeld recht te kunnen zetten, moet ook een afdeling Communicatie haar zaakjes eerst intern goed op orde hebben. Dit memo helpt daarbij. Het belicht de diverse aspecten rondom een communicatieafdeling, zoals bijvoorbeeld de interne organisatie en de bijbehorende beroepsprofielen. Daarna wordt het ruime keuzepalet aan communicatiemiddelen besproken. Hierbij wordt ook ingegaan op de gemiddelde prijzen en doorlooptijden. De onderwerpen zijn steeds voorzien van heldere tips en bondige checklists.
Lees verder

Recensies

0 recensies
Lukas Burgering
Crisis
4=3 actie
nog 1 op voorraad
23,00
Rob van Vuure
Het lingeriedenken
4=3 actie
6,00
Marike van den Berg
Effectieve tweegesprekken
4=3 actie
15,50
4=3 actie
26,95
Lukas Burgering
Crisis
4=3 actie
nog 1 op voorraad
23,00
Rob van Vuure
Het lingeriedenken
4=3 actie
6,00
Marike van den Berg
Effectieve tweegesprekken
4=3 actie
15,50
4=3 actie
26,95