Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Creativiteit in communicatie / Vast Boek / Noordhoff

Deze titel is een uitgave van onze partner Noordhoff.
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

35,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Creativiteit in communicatie / Vast Boek / Noordhoff
Creativiteit in communicatie / Vast Boek / Noordhoff
Beetje gebruikt
35,00
1001400858
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789001875213
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2017
Aantal pagina’s
165

Waar gaat het over?

Het gloednieuwe Creativiteit in Communicatie is een écht doe-boek. Je volgt het proces van werken aan een praktijkopdracht voor een opdrachtgever. Creatieve communicatievraagstukken staan centraal, met extra aandacht voor het online domein. Het gaat niet om het opstellen van (creatieve) communicatiestrategieën. Je leert wel creatieve communicatieconcepten op basis van analyses en communicatiestrategieën te maken en uit te werken.

Waarom kiezen voor Creativiteit in Communicatie?
*Inspirerend doe-boek;
*voor studenten die creatieve communicatievraagstukken willen uitvoeren of aansturen;
*extra aandacht voor het online domein.
Met Creativiteit in Communicatie maak je kennis met creatieve content, waarbij je als (aankomende) expert in woord, beeld en geluid aantrekkelijke, unieke en originele nieuwe combinaties ontwikkelt tussen vorm en inhoud. Met creatieve content wordt bijna altijd een persuasief doel nagestreefd. In het leerboek worden communicatiemodaliteiten en -campagnes behandeld. Tijdens het productieproces leer je aan de hand van relevante theorieën om tot kwalitatief goede creatieve content te komen. Deze theorieën zijn in de praktijk bruikbaar, omdat ze verdieping, praktische handvatten en inspiratie bieden. Alle hoofdstukken beginnen met een casus uit de beroepspraktijk en sluiten af met een samenvatting, opdrachten en een begrippenlijst. Creativiteit in Communicatie is ook beschikbaar als e-book.

Na het toepassen van de leerstof in Creativiteit in Communicatie:
-heb je ervaring met het werken aan praktijkopdrachten op het gebied van creatieve communicatie aan de hand van de creatieve communicatieroutine;
-ben je staat om creatief te denken en communicatieconcepten uit te werken in woord, beeld en geluid;
-kun je als gesprekspartner optreden in het vakgebied van creatieve communicatie.

Online ondersteuning
Met de code in je nieuwe studieboek heb je twee jaar lang gratis toegang tot het online materiaal bij het boek. Je vindt hier antwoorden op de oefeningen uit het boek. De toegangscode in het boek is persoonsgebonden en eenmalig te gebruiken.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Tweedehands Als nieuw
20,65
Tweedehands Als nieuw
15,95
Tweedehands Beetje gebruikt
10,15
Tweedehands Beetje gebruikt
44,55
Tweedehands Als nieuw
46,90
Tweedehands Als nieuw
18,00
Tweedehands Als nieuw
20,65
Tweedehands Als nieuw
15,95
Tweedehands Beetje gebruikt
10,15
Tweedehands Beetje gebruikt
44,55
Tweedehands Als nieuw
46,90
Tweedehands Als nieuw
18,00

Anderen bekeken ook

12,95
Carolien Vader
Content Playbook
9,90
37,55
Bas Wouters
Online invloed
21,85
sorry, niet op voorraad
Willem Koetsenruijter
Beeldtaal
sorry, niet op voorraad
Maarten van der Meulen
Storytelling in de praktijk
sorry, niet op voorraad