Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Handboek ContentStrategie

B-model methode voor een scorende contentstrategie
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
4=3 actie
nog 1 op voorraad

16,55

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Handboek ContentStrategie
Handboek ContentStrategie
Beetje gebruikt
16,55
733801356
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789024421152
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Boom uitgevers Amsterdam
Jaar van uitgifte
2018
Aantal pagina’s
256

Waar gaat het over?

Dit praktische management- en studieboek is in zijn vierde editie volledig vernieuwd. Het bewezen B(loem)-model als rode draad biedt een uitgebreid framework om tot een optimale contentstrategie te komen.

Het Handboek ContentStrategie 4 (HCS4) biedt uw studenten een theoretische en frisse basis vol praktische tips en tools om een effectieve contentstrategie te ontwikkelen en vooral ook uit te voeren. De Augmented Reality en de meer dan duizend bijlagen op de ondersteunende website maken van het handboek een crossmediale beleving.

De vierde druk van deze bestseller is geheel herzien, kent nieuwe cases, actuele onderwerpen, nieuwe toekomstvisies, extra digitale bijlagen en markante modellen.

10 redenen om het HCS4 in te zetten:
Herschreven rondom het praktische B(loem)-model framework
Een leer- en managementboek over engaging content en de noodzaak tot Boeien en Binden in campagnes.
Gebaseerd op de meer dan 20 jaar contentmarketing van de expert-auteur, tevens verkozen tot nummer 1 contentmarketeer
Een opbouw van een werkend strategisch contentmarketing-plan op basis van het B-model framework
De beste experts, tips en cases
Totaal herschreven, opnieuw geredigeerde en dikkere versie
De toepassing van augmented reality lagen over het boek zorgen voor een extra beleving
Een nuchtere kijk op contentmarketing gericht op de customer journey en conversie van content
Diverse praktische en kleurrijke modellen en exclusief docentmateriaal voor boeiende en kleurrijke lessen.
Honderden digitale bijlagen, zoals video's, infographics en updates
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

70% korting
4=3 actie
5,45
4=3 actie
nog 1 op voorraad
41,90
Jochen Roef, Jozefien de Feyter
Mensen raken = klanten maken
4=3 actie
nog 1 op voorraad
23,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
21,80
70% korting
4=3 actie
5,45
4=3 actie
nog 1 op voorraad
41,90
Jochen Roef, Jozefien de Feyter
Mensen raken = klanten maken
4=3 actie
nog 1 op voorraad
23,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
21,80

Anderen bekeken ook

4=3 actie
9,60
4=3 actie
16,90
4=3 actie
21,40
4=3 actie
34,90
Carolien Vader
Content Playbook
4=3 actie
10,90
4=3 actie
12,90
4=3 actie
5,35
Tonny Loorbach
Doelgerichte SEO
4=3 actie
11,70
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad