Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Communicatieverhaal halen

15 parels Galjaardprijs 2015 en dertien smaakmakers over het vak
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
70% korting
4=3 actie

6,80

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Communicatieverhaal halen
Communicatieverhaal halen
Als nieuw
6,80
801400725
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789490085797
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Het Boekenschap
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
144

Waar gaat het over?

Communicatieverhaal halen: een must voor iedereen die de laatste trends en ontwikkelingen binnen het communicatievak wil kennen. Niet geschreven vanuit theoretisch of wetenschappelijk perspectief, maar vanuit korte, pakkende en vooral inspirerende praktijkverhalen. Communicatieprofessionals en auteurs Arjen P. van Leeuwen en Miranda M. Mulder geven samen met elf andere smaakmakers, waaronder Guido Rijnja en Noëlle Aarts, hun visie op het communicatievak. De smaakmakers omlijsten in dit bijzondere boek vijftien innovatieve projecten uit de publieke communicatie. Projecten die in 2015 meestreden om de prestigieuze Galjaardprijs. De winnaar, GGZ Friesland met de destigmatiseringscampagne 'niemand is zijn stoornis' staat in het hart van het boek. De twee bijna-winnaars, de Rotterdamse twittercop en de Veiligheidsregio Twente, met de pilot spoorveiligheid en zelfredzaamheid, vertellen net als nog twaalf andere parels over hun succesvolle communicatie-inspanningen. Communicatie verandert. De rol van communicatieprofessionals, managers, medewerkers en bestuurders, ook. De samenleving vraagt om interactie en dialoog. We willen betekenis geven aan alle veranderingen, inspelen op behoeften, verbinden en ontmoeten. Maar hoe? Volgens de auteurs is het jammer dat er zo veel mooie projecten en ideeën zijn die nauwelijks een platform krijgen. 'Wij geloven in de kracht van storytelling. In het delen van verhalen. In leren van elkaar. In dit boek staat inspiratie voor iedereen die professioneel met communicatie te maken heeft, het biedt voor opleiders een prachtige kijk in het specifieke domein en de ontwikkeling van de publieke communicatie.'
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

70% korting
4=3 actie
6,85

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Herman Geertsen
Ondubbelzinnig
4=3 actie
nog 1 op voorraad
25,85
Miranda M. Mulder
Communicatieverhaal halen
70% korting
4=3 actie
6,35
Miranda M. Mulder
Communicatieverhaal halen
70% korting
4=3 actie
6,80
4=3 actie
nog 1 op voorraad
5,00
B. van der Laaken
Presentation techniques
4=3 actie
nog 1 op voorraad
6,90
4=3 actie
nog 1 op voorraad
20,15
Herman Geertsen
Ondubbelzinnig
4=3 actie
nog 1 op voorraad
25,85
Miranda M. Mulder
Communicatieverhaal halen
70% korting
4=3 actie
6,35
Miranda M. Mulder
Communicatieverhaal halen
70% korting
4=3 actie
6,80
4=3 actie
nog 1 op voorraad
5,00
B. van der Laaken
Presentation techniques
4=3 actie
nog 1 op voorraad
6,90
4=3 actie
nog 1 op voorraad
20,15

Anderen bekeken ook

4=3 actie
10,00
4=3 actie
13,20
4=3 actie
16,40
4=3 actie
32,30
4=3 actie
9,15
Mikael Krogerus
Het communicatieboekje
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad