• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Managementverhalen voor communicatie / Berenschot Communicatie

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
30% korting
nog 1 op voorraad

5,45

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Managementverhalen voor communicatie / Berenschot Communicatie
Managementverhalen voor communicatie / Berenschot Communicatie
Als nieuw
5,45
ISBN
9789052615172
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
BIM Media BV
Jaar van uitgifte
2005
Aantal pagina’s
319

Waar gaat het over?

Het boek bevat veertien adembenemende, spannende en inspirerende verhalen waarin dilemma's uit de praktijk van management en communicatie aan de orde komen. Op de climax van het verhaal blijft de lezer achter met de vraag wat de hoofdpersoon nu te doen staat. Vervolgens komen ruim zestig experts aan het woord die hun persoonlijke en professionele visie geven op het dilemma. Tot de experts behoren Ella Vogelaar (Unilever), hoogleraar Roel Pieper, CNV-voorzitter René Paas, Duncan Stutterheim (ID&T), de burgemeesters Leers (Maastricht), Jorritsma (Almere) en Brouwer (Utrecht) en terreurcoördinator Joustra. De geromantiseerde verhalen in het boek laten zien hoe managers, bestuurders, directeuren en communicatieadviseurs hun persoonlijke en professionele leven combineren. Hoe zij omgaan met dilemma's van alledag. Zoals de burgemeester die van de ene in de andere crisis rolt, een directeur van een vervoerbedrijf die te maken krijgt met kritische actiegroepen en een verzekeringsmaatschappij die zich een nieuw imago aan wil meten. Daarmee vormt deze uitgave een praktische aanvulling op het eerder verschenen en zeer succesvolle Managementmodellen voor communicatie. Managementverhalen voor Communicatie is vooral bedoeld voor bestuurders, managers, projectleiders en communicatieprofessionals bij bedrijven en overheden. Op basis van theorie en praktijk worden vraagstukken als mediabeleid, gebiedspromotie, corporate communicatie, citymarketing, public affairs, crisiscommunicatie en changemarketing belicht.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

E.H. Friedman
Fabels van Friedman
10,15
Flory A. van Beek
Ze Doen Het Voor Mij
19,40
5,60
Madeleine Boerma
Het zakelijke hart
30% korting
4,75
Gerald Morssinkhof
Het fundament
25% korting
9,50
sorry, niet op voorraad
Albert Meijer, Davied van Berlo
De nieuwe overheid
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Jan de Geus, Jan de Geus
Management en logistiek
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad