• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Managementverhalen voor communicatie / Berenschot Communicatie

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789052615172
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
BIM Media BV
Jaar van uitgifte
2005
Aantal pagina's
319

Waar gaat het over?

Het boek bevat veertien adembenemende, spannende en inspirerende verhalen waarin dilemma's uit de praktijk van management en communicatie aan de orde komen. Op de climax van het verhaal blijft de lezer achter met de vraag wat de hoofdpersoon nu te doen staat. Vervolgens komen ruim zestig experts aan het woord die hun persoonlijke en professionele visie geven op het dilemma. Tot de experts behoren Ella Vogelaar (Unilever), hoogleraar Roel Pieper, CNV-voorzitter René Paas, Duncan Stutterheim (ID&T), de burgemeesters Leers (Maastricht), Jorritsma (Almere) en Brouwer (Utrecht) en terreurcoördinator Joustra. De geromantiseerde verhalen in het boek laten zien hoe managers, bestuurders, directeuren en communicatieadviseurs hun persoonlijke en professionele leven combineren. Hoe zij omgaan met dilemma's van alledag. Zoals de burgemeester die van de ene in de andere crisis rolt, een directeur van een vervoerbedrijf die te maken krijgt met kritische actiegroepen en een verzekeringsmaatschappij die zich een nieuw imago aan wil meten. Daarmee vormt deze uitgave een praktische aanvulling op het eerder verschenen en zeer succesvolle Managementmodellen voor communicatie. Managementverhalen voor Communicatie is vooral bedoeld voor bestuurders, managers, projectleiders en communicatieprofessionals bij bedrijven en overheden. Op basis van theorie en praktijk worden vraagstukken als mediabeleid, gebiedspromotie, corporate communicatie, citymarketing, public affairs, crisiscommunicatie en changemarketing belicht.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

4,95
Gijs van Wulfen
Innoveer jezelf
11,90
Marc Konings
Het kan dus wel!
50% korting
15,55 7,77
Tweedehands Als nieuw
15,55
Tweedehands Als nieuw
17,55
18,40
4,95
Gijs van Wulfen
Innoveer jezelf
11,90
Marc Konings
Het kan dus wel!
50% korting
15,55 7,77
Tweedehands Als nieuw
15,55
Tweedehands Als nieuw
17,55
18,40

Anderen bekeken ook

Madeleine Boerma
Het zakelijke hart
25% korting
3,56
E.H. Friedman
Fabels van Friedman
10,85
25% korting
8,40
Albert Meijer, Davied van Berlo
De nieuwe overheid
Geef me een seintje
Gerald Morssinkhof
Het fundament
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Flory A. van Beek
Ze doen het voor mij
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Geef me een seintje