Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Communicatieverhaal halen 2016

16 parels en smaakmakers over het vak
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
70% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad

6,85

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Communicatieverhaal halen 2016
Communicatieverhaal halen 2016
Als nieuw
6,85
801400726
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789490085858
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Het Boekenschap
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
160

Waar gaat het over?

Met dit boek heb je opnieuw goud in handen (of heb je de eerste editie nog niet?). Lees over de meest inspirerende projecten van 2016 en beoordeel de visies op communicatie van smaakmakers uit het vak.

Met korte, verhalende bijdragen nemen de auteurs je mee in de wereld van de publieke communicatie. De winnaar en de vier finalisten van de prestigieuze Galjaardprijs editie 2016 vind je in het hart van dit boek.

Arjen P. van Leeuwen en Miranda M. Mulder, beiden oud-winnaars van de Galjaardprijs, delen de verhalen van gisteren om vandaag geïnspireerd te raken en er morgen je voordeel mee te doen. Als student, communicatieprofessional of geïnteresseerde in het communicatiedomein. Hun missie: ieder jaar een nieuwe editie!

Over de Galjaardprijs
De Galjaarddag is een jarenlange traditie binnen Logeion. De dag is vernoemd naar een van de oprichters van de Vereniging voor Overheidscommunicatie (VVO), een voorloper van Logeion. Chiel Galjaard was hoofd voorlichting van de gemeente Den Haag en vooral opleider. Met de Galjaarddag houden we zijn inzet voor het vak levend, onder meer in de vorm van een jaarlijkse prijs. De Galjaarddag staat in het teken van inspirerende initiatieven in de publieke communicatie, dus breder dan alleen overheidscommunicatie. Dit kan een campagne, project of stevige activiteit zijn. Voor de Galjaardprijs gelden drie criteria: inspirerend voor vakgenoten, innovatief in aanpak en impact in resultaat.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Miranda M. Mulder
Communicatieverhaal halen
70% korting
4=3 actie
6,35

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Herman Geertsen
Ondubbelzinnig
4=3 actie
nog 1 op voorraad
25,85
Miranda M. Mulder
Communicatieverhaal halen
70% korting
4=3 actie
6,35
Miranda M. Mulder
Communicatieverhaal halen
70% korting
4=3 actie
6,80
4=3 actie
nog 1 op voorraad
5,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
20,15
70% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
18,40
Herman Geertsen
Ondubbelzinnig
4=3 actie
nog 1 op voorraad
25,85
Miranda M. Mulder
Communicatieverhaal halen
70% korting
4=3 actie
6,35
Miranda M. Mulder
Communicatieverhaal halen
70% korting
4=3 actie
6,80
4=3 actie
nog 1 op voorraad
5,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
20,15
70% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
18,40

Anderen bekeken ook

4=3 actie
13,20
4=3 actie
16,40
4=3 actie
15,20
4=3 actie
9,15
Mikael Krogerus
Het communicatieboekje
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad