• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

BrandingNL

state-of-the-art visies van Nederlandse professionals
Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie

14,40

Hoe tweedehands wil je het hebben?
BrandingNL
BrandingNL
Echt gebruikt
14,40
ISBN
9789491560156
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Adfo Groep
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina’s
635

Waar gaat het over?

Branding NL. State of the art-visies van Nederlandse professionals

Een sterk merk, merk je! Waar merkmanagement, of branding, ooit een puur tactische reclame-, communicatie- en designactiviteit was, heeft het vakgebied zich inmiddels ontwikkeld tot een strategische marketing- en ondernemingsactiviteit. En waar branding ooit de name of the game was, is het nu de game of the name: het totale proces waarmee een onderneming in de naam van haar merk(en) structureel toekomstaandeel tracht te creëren en ontwikkelen.
Moderne merken geven richting en betekenis aan het denken en doen van zowel aanbieders als vragers in een markt. Ze zijn shortcuts to decision making, want merken helpen mensen kiezen. Van oudsher op de consumentenmarkt, maar inmiddels ook op de zakelijke-, de arbeids- en de kapitaalmarkt.
Steeds meer wordt duidelijk dat merkmanagement op al deze markten consistent en geïntegreerd moet plaatsgrijpen (total branding). Zowel thematisch (above the line) als actiematig (below the line), maar ook bedrijfsmatig (behind the line, corporate en internal branding).
Merken ontwikkelden zich in de loop van de tijd van simpele trademarks tot misschien wel de belangrijkste organiserende principes van het moderne leven. Meer merkgeoriënteerde organisaties presteren ook duidelijk beter. Sterke merken werken dus.
In deze geheel vernieuwde versie van Branding NL wordt u aan de hand van state of the art-visies van Nederlandse professionals wegwijs gemaakt in deze New Brand World.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

Maria van Boxtel, Iris van de Graaf
Van ons erf
4=3 actie
nog 1 op voorraad
9,90
4=3 actie
nog 1 op voorraad
4,45
4=3 actie
nog 1 op voorraad
6,95
Maria van Boxtel, Iris van de Graaf
Van ons erf
4=3 actie
nog 1 op voorraad
9,90
4=3 actie
nog 1 op voorraad
4,45
4=3 actie
nog 1 op voorraad
6,95

Anderen bekeken ook

4=3 actie
13,40
Ruud Boer
Brand Design
4=3 actie
5,15
Peter van der Steege
Handboek Bouw jouw Brand
4=3 actie
15,80
Byron Sharp
How Brands Grow
4=3 actie
17,00
Andy Mosmans
Branding
sorry, niet op voorraad