Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

BEZIELING EN KWALITEIT IN ORGANISATIES

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 21 tot en met 29 juni 4=3 actie op alles.
40% korting
4=3 actie

10,40 6,24

Hoe tweedehands wil je het hebben?
BEZIELING EN KWALITEIT IN ORGANISATIES
BEZIELING EN KWALITEIT IN ORGANISATIES
Beetje gebruikt
6,24
311201476
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789063254919
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Kosmos Uitgevers B.V.
Jaar van uitgifte
1998
Aantal pagina's
192

Waar gaat het over?

Bezieling en kwaliteit in organisaties is een pleidooi voor het scheppend vermogen in individuen en organisaties. Het gaat over de creërende mens in een creërende organisatie. Organisaties worden gezien als levende organismen met een taak zowel naar binnen als naar buiten, die vragen om een organische en respectvolle benadering gericht op gezonde groei. Intern betekend dat aandacht voor de relaties en verbindingen tussen mensen, afdelingen en niveaus; extern aandacht voor de relaties tussen de organisaties en haar doelgroepen (afnemers, opdrachtgevers, cliënten, belanghebbenden). Meerwaarde ontstaat wanneer mensen en organisatie zich gedragen als delen van een creatief geheel, hun energie bundelen en daarmee meer bereiken. Dit boek spreekt zowel managers aan die de bezieling en kwaliteit in hun organisatie willen verbeteren, als ook ieder ander die in de organisatie een rol speelt. Het ontwikkelen van kernkwaliteiten, het optimaliseren van bewuste en verantwoordelijke werkhoudingen, het creëren van het totaalproces, vergt immers de inzet van iedereen in de organisatie.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
40% korting
4=3 actie
13,65 8,19
Kaj Philippe Nils Morel, Kaj Morel
Identiteitsmarketing
4=3 actie
13,45
4=3 actie
5,55
4=3 actie
5,90
J. Hoekman, K. van der Geer
Buigen of Barsten
40% korting
4=3 actie
4,90 2,94
40% korting
4=3 actie
3,90 2,34
40% korting
4=3 actie
13,65 8,19
Kaj Philippe Nils Morel, Kaj Morel
Identiteitsmarketing
4=3 actie
13,45
4=3 actie
5,55
4=3 actie
5,90
J. Hoekman, K. van der Geer
Buigen of Barsten
40% korting
4=3 actie
4,90 2,94
40% korting
4=3 actie
3,90 2,34

Anderen bekeken ook

4=3 actie
3,90
40% korting
4=3 actie
2,34
40% korting
4=3 actie
10,14
4=3 actie
26,80