• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Bezieling en kwaliteit in organisaties

het beroemde boek voor creeerende mensen en creeerende organisaties
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

4,75

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Bezieling en kwaliteit in organisaties
Bezieling en kwaliteit in organisaties
Beetje gebruikt
4,75
ISBN
9789021583464
Bindwijze
Hardcover
Taal
Overig
Uitgeverij
Servire
Jaar van uitgifte
2006
Aantal pagina’s
238

Waar gaat het over?

'Zeer toegankelijk en toepasbaar.' Managementboek.nl Met dit boek introduceerde Daniel Ofman begin jaren '90 spirituele waarden in een door technocraten gedomineerde managementcultuur. Als veelgevraagd spreker wordt hij daarom ook wel aangekondigd als 'de spirituele ingenieur'. Mede door zijn werk is het begrip 'bezieling' in veel organisaties opnieuw gaan leven en begon men zich te realiseren dat het een doodlopend spoor is om je louter te richten op winstmaximalisatie en aandeelhouderswaarde. Een kentering in die benadering is inmiddels hier en daar zichtbaar, maar nog zeker niet voltooid. Daarom zal Bezieling en kwaliteit in organisaties ook de komende decennia actueel blijven en een grote rol blijven spelen in het vermenselijken van bedrijven, organisaties en managers. Dit boek is een pleidooi voor het scheppend vermogen, zowel in mensen als in organisaties. Ook de organisatie kan worden gezien als een levend organisme, dat zowel naar binnen als naar buiten functioneert. Dat vraagt om een respectvolle benadering, gericht op gezonde groei, met grote aandacht voor relaties en verbindingen op alle niveaus. Het herkennen en ontwikkelen van kernkwaliteiten is daarbij een onmisbaar hulpmiddei, dat inmiddels bewezen heeft echt te werken, zoals meer dan honderdduizend lezers en cursisten hebben ervaren. Voor deze jubileumuitgave heeft de auteur een nieuw voorwoord geschreven. Ir. Daniel D. Ofman is management coach en consultant, en oprichter van het adviesbureau Core Quality. Hij ontwikkelde het zeer succesvolle en veelvuldig gebruikte Kernkwadrant -model en het gelijknamige spel daarbij. Tevens publiceerde hij een aantal succesvolle boeken. Bezieling en kwaliteit in organisaties is vertaald in het Duits, Engels, Deens en Russisch en alleen al in Nederland zijn er meer dan 100.000 exemplaren van verkocht.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

4,75
Ir. Daniel D. Ofman, D.D. Ofman
Bezieling en kwaliteit in organisaties
5,00
Ir. Daniel D. Ofman, D.D. Ofman
Bezieling En Kwaliteit
6,75
19,80

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Anderen bekeken ook

Daniel Ofman
Hé ik daar?!
12,55
Daniel Ofman
Kernachtig
5,00
R. van der Weck, Daniel Ofman
De kernkwaliteiten van het enneagram
8,90
4,75
Ir. Daniel D. Ofman, D.D. Ofman
Bezieling en kwaliteit in organisaties
5,00
Peter Gerrickens
Werken vanuit Bezieling
21,00
19,80
David Daniels, Virginia Price
Het ware enneagram
sorry, niet op voorraad