• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Bezieling en kwaliteit in organisaties

het beroemde boek voor creerende mensen en creerende organisaties
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

7,75

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Bezieling en kwaliteit in organisaties
Bezieling en kwaliteit in organisaties
Echt gebruikt
7,75
ISBN
9789021535937
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Servire
Jaar van uitgifte
2002
Aantal pagina’s
238

Waar gaat het over?

Bezieling en kwaliteit in organisaties is een pleidooi voor het scheppend vermogen in individuen en organisaties. Het gaat over de creërende mens in een creërende organisatie. Organisaties worden gezien als levende organismen met een taak zowel naar binnen als naar buiten, die vragen om een organische en respectvolle benadering, gericht op gezonde groei. Intern betekent dat aandacht voor de relaties en verbindingen tussen mensen, afdelingen en niveaus; extern aandacht voor de relaties tussen de organisatie en haar doelgroepen (afnemers, opdrachtgevers, cliënten, belanghebbenden). Meerwaarde ontstaat wanneer mensen en organisatie zich gedragen als delen van een creatief geheel, hun energie bundelen en daarmee meer bereiken. Dit boek spreekt zowel managers aan die de bezieling en kwaliteit in hun organisatie willen verbeteren, als ook ieder ander die in de organisatie een rol speelt. Het ontwikkelen van kernkwaliteiten, het optimaliseren van bewuste en verantwoordelijke werkhoudingen, het creëren van het totaalproces, vergt immers de inzet van iedereen in de organisatie. Van dit zeer succesvolle boek zijn al vele tienduizenden exemplaren verkocht en in de dagelijkse praktijk toegepast, het beste bewijs voor de bijzondere kwaliteiten ervan. Voor deze nieuwe editie is het volledig herzien, geactualiseerd en uitgebreid. Ir. Daniel D. Ofman is mede-oprichter van Kern Konsult, dat advies, training en begeleiding biedt op alle niveaus van de organisatie. Hij heeft honderden trainers opgeleid die actief gebruikmaken van de oorspronkelijke aanpak die hij in dit boek aan u ter beschikking stelt.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Ir. Daniel D. Ofman, D.D. Ofman
Bezieling en kwaliteit in organisaties
5,00
Ir. Daniel D. Ofman, D.D. Ofman
Bezieling En Kwaliteit
6,75
4,75
19,80

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Loek ten Berge, Marco Oteman
Inleiding organisatiekunde
Tweedehands Beetje gebruikt
31,75
nog 1 op voorraad
14,70
Richard Engelfriet
De succesillusie
nog 1 op voorraad
10,95
Priscilla de Graaf
Zorg en Overheid
nog 1 op voorraad
15,40
Johan Faber
Het werkt!
Tweedehands Als nieuw
5,00
Onbekend, Uwe Schnierda
Overleef lastige collega's
nog 1 op voorraad
13,65
Loek ten Berge, Marco Oteman
Inleiding organisatiekunde
Tweedehands Beetje gebruikt
31,75
nog 1 op voorraad
14,70
Richard Engelfriet
De succesillusie
nog 1 op voorraad
10,95
Priscilla de Graaf
Zorg en Overheid
nog 1 op voorraad
15,40
Johan Faber
Het werkt!
Tweedehands Als nieuw
5,00
Onbekend, Uwe Schnierda
Overleef lastige collega's
nog 1 op voorraad
13,65

Anderen bekeken ook

Daniel Ofman
Hé ik daar?!
14,90
Arthur Bakker, Ilya Zitter
Tussen opleiding en beroepspraktijk
30,15
46,50
Ir. Daniel D. Ofman, D.D. Ofman
Bezieling en kwaliteit in organisaties
5,00
4,75
19,80
Monique Bellersen, Inez Kohlmann
Praktijkboek Intervisie
52,65
Gerjanne Dirksen, Monique de Boer
Breindidactiek
17,95
R. van der Weck, Daniel Ofman
De kernkwaliteiten van het enneagram
9,00
sorry, niet op voorraad
Nicolien van Halem, Tera Stuut
De werkbegeleider in zorg en welzijn
sorry, niet op voorraad