• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Amazon

De retailer die alles op zijn kop zet
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • De Stapelweken zijn begonnen! (van 11 t/m 24 augustus)
50% korting
Stapelweken
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789463371858
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Pelckmans Pro
Jaar van uitgifte
2019
Aantal pagina's
240

Waar gaat het over?

De retailindustrie staat vandaag voor ongeziene uitdagingen. In alle markten en sectoren gaan traditionele spelers, al dan niet gedwongen, op zoek naar nieuwe businessmodellen en strategieën om te overleven. Webwinkels, en dan vooral koploper Amazon, liggen aan de basis van deze grove disruptie en de bijbehorende uitdagingen en kansen. Tot op vandaag blijft Amazon zichzelf in sneltreinvaart heruitvinden en dwingt het bedrijf de hele industrie zo onophoudelijk tot innoveren. Het boek Amazon neemt de rol van de retailer als outsider en disruptor onder de loep en geeft de lezer een bevattelijke inleiding in de eigenheid en strategie van de e-commercereus. De fundamentele ontevredenheid met een status quo van het bedrijf en het engagement om waarde te creëren voor de klant op lange termijn, maken van Amazon een uitzonderlijke speler. Dit boek analyseert of Amazon effectief heeft wat nodig is om ook als supermarkt door te breken. Slaagt het erin – nu het ook naar stenen winkels evolueert – om dezelfde klantgerichte service voorop te zetten en met innovaties als stemtechnologie, kassaloos winkelen en het Prime-ecosysteem het retaillandschap verder blijvend te veranderen?Amazon is geschreven door twee internationaal toonaangevende marktanalisten en nu eindelijk vertaald naar het Nederlands. Retailers die hun fysieke winkel willen heruitvinden, ontdekken in dit boek verschillende tips om te evolueren van een transactioneel naar een meer ervarings- en servicegericht bedrijf.Natalie Berg heeft als Amerikaanse retailanalist jarenlang bedrijven geadviseerd over hoe ze kunnen concurreren of samenwerken met retailreuzen zoals Walmart en Amazon. Ze was ook Global Research Director bij Planet Retail. Vandaag leidt ze haar eigen consultancybureau NBK Retail, gespecialiseerd in retailstrategie en toekomstige trends. Ze is coauteur van het boek Walmart: Key insights and practical lessons from the world’s largest retailer.Miya Knights is hoofd Industry Insight bij Eagle Eye Solutions en heeft twintig jaar ervaring als journalist, uitgever en directeur research. Haar specialiteit ligt in de efficiënte inzet van businesstechnologie in de retailsector en de toepassing ervan op digitaal gefaciliteerde shoppingtrends. Ze is eigenaar en uitgever van het tijdschrift Retail Technology en staat in de Vend top 20 van retailinfluencers.Jorg Snoeck, alias Captain of Retail, is de oprichter van RetailDetail, het toonaangevende communicatie- en netwerkplatform voor alle professionals in de detailhandel en FMCG. Hij heef t de persoonlijke missie om ervoor te zorgen dat meer ondernemers en bedrijven kunnen blijven bloeien in het uitdagende en snel veranderende retaillandschap.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Stapelweken
38,70
egbert Dommering
De 'Affaire Ruf'
Stapelweken
10,25
Willem Schramade
Duurzaam kapitalisme
Stapelweken
12,75
Willem Schramade
Duurzaam kapitalisme
Stapelweken
15,25
Stapelweken
13,00
Jozef van Ballaer
Purpose in organisaties
Stapelweken
26,95
Stapelweken
38,70
egbert Dommering
De 'Affaire Ruf'
Stapelweken
10,25
Willem Schramade
Duurzaam kapitalisme
Stapelweken
12,75
Willem Schramade
Duurzaam kapitalisme
Stapelweken
15,25
Stapelweken
13,00
Jozef van Ballaer
Purpose in organisaties
Stapelweken
26,95

Anderen bekeken ook

Michael Kranish
Trump
Stapelweken
24,20
50% korting
Stapelweken
2,50
50% korting
Stapelweken
7,10
Dalilla Hermans
Black-out
Stapelweken
9,95
Cor Molenaar
Red de winkel!
50% korting
Stapelweken
2,72
Stapelweken
5,00
Michael Grant
Verlaten / Gone / 1
25% korting
Stapelweken
5,17
Willy Vandersteen
Lambiorix / Megastripboek
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Sarah Butler
Voor de brand
Geef me een seintje
Laurens De Meyer
Wat (w)eten we?
Geef me een seintje