• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Red de winkel!

zo kan het niet langer
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • De Stapelweken zijn begonnen! (van 11 t/m 24 augustus)
50% korting
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar
Stapelweken

5,45 2,72

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Red de winkel!
Red de winkel!
Als nieuw
2,72
962200052
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789052619903
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
BIM Media BV
Jaar van uitgifte
2012
Aantal pagina's
192

Waar gaat het over?

Het gaat niet goed met de Nederlandse retailhandel. Omzetten stagneren enmarges staan onder druk, terwijl internetverkopen met 10% stijgen per jaar.Toch is er wel toekomst voor winkels. Juist nu internet het koopplatform vande toekomst is. Alleen wordt het anders dan we nu denken.In Red de winkel! legt (e-)marketing expert Cor Molenaar uit hoe technologie eninternet winkels eerder een voorsprong bieden dan de altijd gedachte teloorgang.Het klassieke businessmodel van winkels moet hiervoor wel op de schop,anders komt de klant nooit centraal te staan.Waar in de bestseller Het einde van winkels? vooral de ontwikkelingen in de detailhandel en het koopgedrag van klanten werden ontleed, biedt Molenaar inRed de winkel! een praktischer aanpak met handvatten, tips en cases waarmeeondernemers, gemeentes en vastgoed-exploitanten het nieuwe retaillandschapkunnen vormgeven.Met zijn scherpe visie op de rol van gemeentes, vastgoedmarkt en fabrikanten,maar ook van de winkels zelf, weet Molenaar weer de vinger op de zere plek teleggen en het vizier bij alle partijen op scherp te krijgen. Want hoewel internet nu vooral als dreiging wordt gezien, benadrukt de (e-)marketing expert dat het winkels juist een significant voordeel kan bieden. Hoe je dat optimaal moet benutten en hoe betrokken partijen daarbij ingezet kunnen worden lees je in dit boek; de redding van winkels.Cor Molenaar is buitengewoon HoogleraareMarketing&Distance Selling bij RSM/ErasmusUniversiteit te Rotterdamen zelfstandig adviseur. Zijn vorige boek Het einde van winkels? was spraakmakend.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

Gijs van Wulfen
Innoveer jezelf
Stapelweken
11,90
Lucille van der Hagen
BiSL Next
Stapelweken
16,35
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
25% korting
Stapelweken
39,75 29,81
Stapelweken
4,95
Rianca Evers-den Ouden
Samensturing
Stapelweken
27,55
Stapelweken
6,50
Gijs van Wulfen
Innoveer jezelf
Stapelweken
11,90
Lucille van der Hagen
BiSL Next
Stapelweken
16,35
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
25% korting
Stapelweken
39,75 29,81
Stapelweken
4,95
Rianca Evers-den Ouden
Samensturing
Stapelweken
27,55
Stapelweken
6,50

Anderen bekeken ook

50% korting
Stapelweken
2,50
50% korting
Stapelweken
2,37
Stapelweken
6,50
Ger Boersma
Retail in oorlog
25% korting
Stapelweken
18,75
Mik Leyssius
Balt !
50% korting
Stapelweken
1,95
Stapelweken
23,95
Vera Marynissen
Vroeger was er later
25% korting
Stapelweken
5,55
Jacob Kuiper, Jacob Kuiper
't Weer zien
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Cor Molenaar
Actie!
Geef me een seintje