• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Retail in oorlog

Power lessons voor retailers
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

25,65

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Retail in oorlog
Retail in oorlog
Als nieuw
25,65
ISBN
9789491908415
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Vibes
Jaar van uitgifte
2017
Aantal pagina’s
392

Waar gaat het over?

Schaamteloze schets van retail gisteren, vandaag en morgen De retail zit middenin de grootste revolutie uit haar geschiedenis. Het tempo ligt ongekend hoog. Winkels komen op of gaan onder, maar het gaat altijd gepaard met schokgolven en verbazing bij het publiek. Veel verandering lijkt uit de lucht te komen vallen. Toch is dat niet zo. In Retail in oorlog schetst Ger Boersma oorzaak en gevolg. Want door te kijken naar de opmars van de Amazons, Alibaba's en Zalando's en de ondergang van de v&d's en Halfords ontdekken we vanzelf de grote lijnen. Retail in oorlog is daardoor verplichte kost voor iedereen die ondernemend in retail is of wil zijn. Hij schetst de geschiedenis van retail, de onverbiddelijke status quo in de vorm van een slagveld met winnaars en verliezers, én wat er op ons afkomt. Waar staan we in 2020? Winnaars kunnen als nog verliezen, en er zijn nieuwe kansen voor iedereen. Retail in oorlog is hét naslagwerk met achtergronden en oplossingen voor merk, retailer en alle partners. Een helder overzicht van nieuwe technologieën, samenwerkingsmodellen en processen. Hoe kies je de juiste partners en distributiemodellen uit alles wat cross border in multi- en omnichannel te bieden heeft? De winnaar van de toekomst is het bedrijf dat de consument aan zich weet te binden. Ger Boersma is gepokt en gemazeld in de retail in directiefuncties en heeft brede ervaring in digitale concepten. Adviseert bedrijven in kanaalverbindende digitalisering in de grenzeloze wereld van nu. Zijn motto voor de bedrijven is simpel: 'Gewoon daar zijn waar de consument koopt.'
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Anderen bekeken ook

Cor Molenaar
Actie!
5,00
5,45
Cor Molenaar
Red de winkel!
5,45
Martijn de Zoete, N.v.t.
De verandering
9,10
Claudia Allemeersch
Claudia kookt buiten
12,45
Roger Lenssen, Roger Lenssen
Smart Management
4,15
sorry, niet op voorraad