Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

You do you

En de juiste mensen zullen je vinden
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

44,45

Hoe tweedehands wil je het hebben?
You do you
You do you
Beetje gebruikt
44,45
604300609
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789463372206
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pelckmans Pro
Jaar van uitgifte
2020
Aantal pagina’s
156

Waar gaat het over?

You Do You biedt een frisse, nieuwe kijk op concurrentiestrategie in de 21ste eeuw. Vanuit recente sociologische ontwikkelingen en inzichten uit de analytische psychologie overtuigen de auteurs tot een andere kijk op branding. Merken riskeren zich immers meer en meer te verliezen in hun focus op de consument, terwijl ze die pas echt kunnen overtuigen wanneer ze trouw blijven aan hun authentieke zelf.In heldere en bezielde taal bouwen Nele Pieters en Stephanie Duval voort op de fundamenten van de concurrentiestrategie en voegen ze een originele dimensie toe aan een theorie die de voorbije decennia heeft stilgestaan. De auteurs dagen de lezer op een speelse manier uit om hun vooroordelen los te laten en geven hem tegelijkertijd de handvaten om betere keuzes te maken.Als jouw merk al zijn middelen besteedt aan het bestrijden van de concurrentie, is de oplossing niet om betere tactieken te ontwikkelen, maar wel om te kiezen voor een sterkere identiteit. You Do You helpt merken en bedrijven het onrealistische verlangen om iedereen te willen aanspreken los te laten, zodat ze onweerstaanbaar kunnen worden voor de consument die er echt toe doet.Serie-ondernemers Nele Pieters en Stephanie Duval richtten strategisch adviesbureau RPPRT op om andere ondernemingen en organisaties te helpen een meer competitieve plek in te nemen in de huidige markt. Ze ontwikkelden de Community Brand Methode als een diepgravendere manier om dergelijke positionering te creëren in een veranderde wereld, waar consumenten verlangen naar een gevoel van samenhorigheid en op zoek gaan naar merken die hun identiteit kunnen versterken.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
nog 1 op voorraad
12,30
nog 1 op voorraad
9,25
nog 1 op voorraad
38,70
nog 1 op voorraad
23,00
Tweedehands Als nieuw
24,65
Tweedehands Beetje gebruikt
23,55
nog 1 op voorraad
12,30
nog 1 op voorraad
9,25
nog 1 op voorraad
38,70
nog 1 op voorraad
23,00
Tweedehands Als nieuw
24,65
Tweedehands Beetje gebruikt
23,55

Anderen bekeken ook

Aartjan van Erkel
Verleiden op internet
5,00
7,70
Kirsten Jassies
INSTAproof
5,04
Richard Lamb
Your future
70% korting
4,75
M. Wiersma
Je eigen PR
5,45
Annette de Vos-van Weel
Wie wil je zijn?
12,00
G. Whitelaw
Overstijg jezelf
4,75
Stephanie Duval
Community marketing
24,75
sorry, niet op voorraad