• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Waardecreatie met het Internet of Things

Inzichten, technieken, businessmodellen
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
30% korting
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789047012443
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Business Contact
Jaar van uitgifte
2019
Aantal pagina’s
224

Waar gaat het over?

In ‘Waardecreatie met het Internet of Things’ legt Marco Heida uit wat het Internet of Things (IoT) precies is, waarom je er met je organisatie mee aan de slag moet en hoe je de eerste stappen zet om gebruik te maken van de mogelijkheden. Heida volgt de ontwikkelingen in IoT al jaren en weet als geen ander de essentiële begrippen, technieken en businessmodellen uit te leggen. In kort bestek voorziet hij je van alle benodigde informatie om zelf strategische keuzes te maken, je CIO aan te sturen of een businessmodel voor jouw sector of bedrijf op te stellen. Ook besteedt hij aandacht aan privacy en beveiliging en geeft hij concrete voorbeelden en cases op het gebied van onder meer smart health, smart buildings en smart logistics.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

P. W. van der Pijl
Business Model Shifts
32,55
Diana Pater
Zwerfkinderen
7,45
G.A. Schwippert
Het Sensorenboek
sorry, niet op voorraad