Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Virtuele gemeenschappen

De killerapp voor on line marketing
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

21,95

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Virtuele gemeenschappen
Virtuele gemeenschappen
Beetje gebruikt
21,95
410302180
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789043003674
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2000
Aantal pagina’s
141

Waar gaat het over?

Wat is nu echte kracht van internet niet meer blijkt te liggen in de onderliggende technologie, maar veel meer in de substantiële veranderingen die het teweeg brengt in de wijze waarop mensen met bedrijven zullen communiceren? En wat als deze veranderingen net zulke substantiële veranderingen zullen aanbrengen in de structuur en cultuur van uw organisatie en in uw markten? Hoe denkt u om te gaan met het feit dat veranderingen steeds sneller gaan en dat consumenten sneller met internet leren omgaan dan uw bedrijf? Op internet heeft de gebruiker zelf het initiatief; hij klikt, niemand anders! En samen hebben de gebruikers ook de kennis. Stel je eens voor welk een macht zij kunne gaan vormen! Als u zich realiseert dat internet inderdaad grote invloed gaat hebben op uw dagelijkse manier van zakendoen, dan bent u waarschijnlijk geïnteresseerd in recepten om met deze veranderingen te kunnen omgaan. Dat is feitelijk waar dit boek over gaat. Het betreft zaken doen vanuit een situatie waarin de consument het voor het zeggen heeft. Waar consumenten de middelen hebben om zich te organiseren, met elkaar ervaringen uit te wisselen en meningen te vormen. Waar zij dat ook zulle doen omtrent uw bedrijf en uw producten. Virtuele gemeenschappen bieden nieuwe kansen aan bedrijven om in deze omgekeerde wereld onderscheidend te zijn en hechte relaties te bouwen met uw klanten. Zij bieden nieuwe kansen en vele mogelijkheden voor uw bedrijf om die te pakken. De virtuele wereld gaat de fysieke wereld zeker niet overnemen, maar zij zal deze wel sterk gaan veranderen. Als u passief blijft toekijken, dan kent u uw toekomst. Er is niet geprobeerd een wetenschappelijk standaardwerk te creëren, maar vooral onze praktijkervaring, gekoppeld aan de achterliggende marketingoverwegingen, op toegankelijk wijze met de lezer te delen. Na het lezen van dit boek zal u de kansen zien en actief de virtuele wereld omarmen. Het kan nog de wedstrijd is nog niet gelopen maar wel gestart!
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Tweedehands Als nieuw
16,90
40% korting
nog 1 op voorraad
12,00
Pieter van Groenewoud
MAC - Mac OS X Lion / Mac
40% korting
nog 1 op voorraad
10,85
Ben Tiggelaar
Internet strategie
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
nog 1 op voorraad
21,95
40% korting
nog 1 op voorraad
12,00
Tweedehands Als nieuw
16,90
40% korting
nog 1 op voorraad
12,00
Pieter van Groenewoud
MAC - Mac OS X Lion / Mac
40% korting
nog 1 op voorraad
10,85
Ben Tiggelaar
Internet strategie
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
nog 1 op voorraad
21,95
40% korting
nog 1 op voorraad
12,00