Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Verlichte visies voor professionals Synergetische marketing / Verlichte visies voor professionals

Een visie op oorzaken en gevolgen van veranderend consumentengedrag
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

6,65

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Verlichte visies voor professionals Synergetische marketing / Verlichte visies voor professionals
Verlichte visies voor professionals Synergetische marketing / Verlichte visies voor professionals
Als nieuw
6,65
1170700298
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789043005180
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux
Jaar van uitgifte
2002
Aantal pagina's
204

Waar gaat het over?

Theo Poiesz en Fred van Raaij introduceren in dit boek de term synergetische marketing: marketing gericht op synergie tussen (nu nog) onafhankelijke producten en diensten. Deze synergie vormt de basis van langetermijnrelaties met consumenten. Zij zien in de huidige markt- en marketingontwikkelingen de volgende drie centrale tendensen: toenemende integratie van producten en diensten tot meta-pakketten; langetermijnrelaties met afnemers en de nieuwe rol van ICT. Door optimaal gebruik te maken van de combinatie van deze tendensen kan een bedrijf een strategie ontwikkelen die leidt tot veranderingen in consumentengedrag en tot meer voorspelbare consumenten. De consument zal deel gaan uitmaken van de onderneming! Maar wat betekent dit allemaal voor begrippen als behoeften, persoonlijke waarden, levensstijl, loyaliteit, tevredenheid en welzijn? En in hoeverre is de veranderende rol van de overheid, consumentenorganisaties en non-profitorganisaties van invloed op synergetische marketing? Deze en andere vragen komen uitgebreid aan bod in dit boek, zodat u zich beter kunt voorbereiden op de consument van de toekomst.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
40% korting
13,65
Kaj Philippe Nils Morel, Kaj Morel
Identiteitsmarketing
Tweedehands Beetje gebruikt
13,45
Tweedehands Echt gebruikt
19,85
40% korting
13,65
Kaj Philippe Nils Morel, Kaj Morel
Identiteitsmarketing
Tweedehands Beetje gebruikt
13,45
Tweedehands Echt gebruikt
19,85