• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Verleiden met een dialoog

Een strategie voor het schrijven van commerciële teksten
Maak tweedehands je eerste keus
Stapelweken: 2 = 10%, 3-4 = 15%, 5+ = 25%

11,95

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Verleiden met een dialoog
Verleiden met een dialoog
Als nieuw
11,95
10000278187
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789491560101
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Adfo Groep
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina's
152

Waar gaat het over?

Verleiden met een dialoog.Reclame is verleiden. Een open deur waar opvallend weinig copywriters doorheen durven lopen. In het dagelijks leven gebruiken we een dialoog om iemand te verleiden. Maar als we een reclametekst moeten schrijven beperken we ons vaak tot kijkmijeensleukzijn-monologen. Waardoor de verleiding eindigt in een blauwtje. Voordat je als copywriter de mentale stap hebt gezet om te stoppen met commercieel schrijven en te beginnen met het voeren van een dialoog om consumenten te verleiden, ben je al snel tien jaar verder in je carrière. Hopelijk gaat het met dit boekje iets sneller. Hierin wordt elke stap van commercieel schrijven vergeleken met een dialoog uit het dagelijks leven. Zodat je jezelf sneller door die open deur van verleiden heen durft te schrijven.Pascal BoogaertFreelance copy en concept en co-founder van www.thefreeforce.com.www.verleidenmeteendialoog.nlHandboek nlOnline strateeg, docent, spreker, internetondernemer, columnist en bestsellerauteur Patrick Petersen (1972) studeerde in 1997 af op de Integratie van internet binnen de marketing- en communicatiemix van grote organisaties in Nederland. Dit resulteerde in eigen (mobile) marketingmodellen die hij als succesvol internetondernemer (zie AtMost.nl en AtMost.TV) voor organisaties zoals Heijmans, Speakers Academy, Trendhopper, Bouwfonds, DELTA, Dynamis, De Hypotheekshop, SNS Reaal, TU Delft, IKEA Nederland, Blauwhoed, de Roterogroep en Delta Lloyd succesvol in de praktijk bracht. Petersen is fanatiek (video)blogger op onder andere het HandboekMobileMarketing.nl, SocialMedia.nl, Marketingfacts, DutchCowboys, Molblog,TheNextWeb en zijn eigen OnlineMarketeer.TV. Hij is ervaren consultant en docent op gebied van social, online en mob
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Anderen bekeken ook