• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Verkopen Is Een Werkwoord

Met Minder inspanningen Meer sales rendement realiseren
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

4,75

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Verkopen Is Een Werkwoord
Verkopen Is Een Werkwoord
Beetje gebruikt
4,75
ISBN
9789048600649
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Die Keure
Jaar van uitgifte
2009
Aantal pagina’s
245

Waar gaat het over?

"Sterk boek omwille van de vele voorbeelden. Het aspect 'lichaamstaal' - u kunt niet 'niet communiceren' - is heel goed uitgelegd met een knipoog naar het 'neuro-linguïstisch programmeren (NLP)'."(Vacature, 21 maart 2009 Wat moet een topverkoper zeker gelezen hebben? door Geert Delobelle, sales consulent verbonden aan Thomas international)De 3 M'enDe 3 Ma€™en: Met Minder inspanningen Meer salesrendement realiseren. Een mooie doelstelling. Maar hoe zet je die drie Ma€™en om in de praktijk? Pieter De Smet verwoordt zijn bevindingen en tips in dit boek. Hij wil hierbij zeker niet beleren, maar vooral inspireren.Herkenbaarheid troefDe aanpak van dit boek is no-nonsense, de schrijfstijl direct. Pieter De Smet put uit een jarenlange praktijkervaring. Zijn boek is doorspekt met voorbeelden uit de dagelijkse salespraktijk. Theoretische modellen en begrippen belicht hij vanuit een functionele invalshoek. Hij verliest hierbij nooit de directe link met de werkvloer. SalesbijbelDe rode draad in het boek is het vinden, analyseren, beheersen en beheren van de expliciete en impliciete behoeften van de (potentiële) klant. Pieter De Smet schuwt daarbij geen controversiële begrippen als a€˜commerciële prostitutiea€™ en a€˜sado-masochistische communicatiea€™. Dit boek wordt jouw salesbijbel en inspiratie voor toekomstige cont(r)acten. Deze no-nonsense salesbijbel boordevol praktijktips is een must voor al wie actief is in sales en marketing en wie anderen moet overtuigen en overhalen.Pieter De SmetPieter de Smet put uit 20 jaar saleservaring. Hij verdiende zijn strepen in verschillende sectoren, kleine en grote ondernemingen en multinationals. Zowel in België als over onze grenzen. In dit boek gaat hij verder, niet a€˜tot op het bota€™, maar a€˜tot in het bota€™ van de saleservaring.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

J. Boschma, I. Groen
Generatie Einstein
Tweedehands Echt gebruikt
3,90
Cor Hospes
Alle 13 goed
nog 1 op voorraad
4,75
PiËT Susanne
De Emocode
nog 1 op voorraad
4,75
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
J. Boschma, I. Groen
Generatie Einstein
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
J. Boschma, I. Groen
Generatie Einstein
Tweedehands Echt gebruikt
3,90
Cor Hospes
Alle 13 goed
nog 1 op voorraad
4,75
PiËT Susanne
De Emocode
nog 1 op voorraad
4,75
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
J. Boschma, I. Groen
Generatie Einstein
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00