• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Valueframing

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789082165487
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Vandenberg Concept Design En Online B.V.
Jaar van uitgifte
2017
Aantal pagina’s
256

Waar gaat het over?

ValueFraming Genomineerd voor managementboek van het jaar 2013! Vergeet alles wat je geleerd en gelezen hebt over communicatie. Alles wat uitgaat van een doel , een boodschap of een imago, dat zo effectief mogelijk moet worden overgebracht. Vertrouw op je natuurlijke gaven en het besef dat werkelijke communicatie begint met inlevingsvermogen. Iedereen kent wel het wonder van een echt intens persoonlijk gesprek, doordat het klikt, door de echte aandacht voor elkaar en door wederzijds respect. Eigenlijk 'synchroniseer' je elkaars frames en de boodschap lijkt dan vaak bijna spontaan te ontstaan. ValueFraming © decodeert de flow van zo'n goed gesprek en stelt je in staat om, met de juiste voorbereiding, dat wonder altijd en overal te creëren. Niet alleen één op één, maar juist ook met en voor groepen. Inleven is de ene keer makkelijker dan de andere. Daarvoor biedt ValueFraming © een speciaal handvat onder het motto: 'If you don't understand people, you don't understand communication'. Ieder mens is uniek, maar op gebied van communicatie blijkt die diversiteit uiteindelijk opgebouwd uit een aantal natuurlijke basis-perspectieven. Die worden uitgedrukt in kleuren en helpen om inzicht te krijgen in de waarden en emoties van de luisteraar én van de spreker zelf, binnen de context van een gebeurtenis of maatschappelijke ontwikkeling. Dit waardenmodel vormt de 'value'-kant van ValueFraming. Met de unieke combinatie van die twee benaderingen vormt ValueFraming © een tweezijdig communicatiemodel, dat steeds vaker wordt ingezet bij crisiscommunicatie. Het is echter vooral ook een pleidooi en handvat voor leiderschap dat niet gericht is op het verkopen van een boodschap, maar op het creëren van verbinding, het betekenis geven aan maatschappelijke ontwikkelingen en het leiden van werkelijke transformaties. Een weg die leiders als Nelson Mandela en Barack Obama ons al gewezen hebben.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Non-boeken

Constance Eenschooten
Atrium Basiskookboek
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
nog 1 op voorraad
4,75
50% korting
nog 1 op voorraad
6,05
40% korting
6,25
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
nog 1 op voorraad
10,75
Constance Eenschooten
Atrium Basiskookboek
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
nog 1 op voorraad
4,75
50% korting
nog 1 op voorraad
6,05
40% korting
6,25
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
nog 1 op voorraad
10,75

Anderen bekeken ook

Ronald Verheyen
Zwaardneus
5,00
50% korting
Pieter Zevenhuizen
Doorslag
5,15
Celeste Snoek
Reclame
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad