Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

True Storytelling

Geloofwaardigheid als marketingtool
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • De verzending naar België duurt tijdelijk iets langer.

18,85

Hoe tweedehands wil je het hebben?
True Storytelling
True Storytelling
Echt gebruikt
18,85
752701674
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789089654601
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Duuren Media, Van
Jaar van uitgifte
2019
Aantal pagina’s
192

Waar gaat het over?

Reclame heeft een geloofwaardigheidsprobleem. Merken hebben ons de afgelopen decennia bedolven onder een eindeloze stortvloed van beloften die zij vaak niet of slechts gedeeltelijk waarmaakten. Effect: een consument die reclame liever mijdt en de inhoud ervan niet vertrouwt.

In een zoektocht naar bereik en geloofwaardigheid zijn authenticiteit, storytelling en contentmarketing momenteel helemaal 'hot'. True Storytelling combineert deze hedendaagse marketing-ingrediënten tot een praktische methode die ondernemers, marketeers en reclamemakers helpt bij het vertellen van geloofwaardige merkverhalen. Geloofwaardigheid is immers hét belangrijkste criterium voor succesvolle contentmarketing.

De True Storytelling-methode start met weten waar het merk écht voor staat. Met het praktische True Story Canvas uit het boek doe je dit op slechts één A4. Deze merkpositionering op basis van authenticiteit vormt het uitgangspunt voor ontwikkelen van True Story content.

'De wereld van vandaag vraagt om merken, die precies weten waar ze voor staan en daar volledig naar handelen. True Storytelling laat je inzien dat consumenten graag relaties aangaan met merken die authentieke, geloofwaardige en oprechte verhalen vertellen.' - Steven Van Belleghem, bestsellerauteur van o.a. When digital becomes human

'Gooi minder euro's weg aan betekenisloze reclame-bullshit en durf eerlijk te zijn. Toon liever je ware gezicht. True storytelling biedt marketeers, ondernemers en/of merkeigenaren handvatten om merken weer (nieuwe) betekenis te geven.'- Rupert Parker Brady, marketing- en retailexpert, juryvoorzitter Dutch Marketing Awards 2014 en 2015, columnist Marketing Tribune

'Merken die consistent een geloofwaardig verhaal weten te vertellen zijn schaars. True Storytelling biedt een theoretisch kader en een praktisch canvas, om komen tot authentiek verhaal dat weet te boeien en te raken.' - Rijn Vogelaar, bestsellerauteur van De Superpromoter en De Enthousiasme Trilogie

Trefwoorden: Geloofwaardigheid merken reclame consumenten contentmarketing storytelling Paul Hillesum Amber Franssen Truman handleiding

Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Paul Hillesum
True storytelling
21,90

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

Tweedehands Beetje gebruikt
4,95
Michael Jongeneel, Guido van de Wiel
8 Essentiële stappen voor leiders van de toekomst
40% korting
nog 1 op voorraad
26,75
Gerben Nijmeijer
NILS
40% korting
nog 1 op voorraad
18,90
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
40% korting
nog 1 op voorraad
39,75
Marcel van Assen
Operational excellence
Tweedehands Als nieuw
45,95
nog 1 op voorraad
30,15
Tweedehands Beetje gebruikt
4,95
Michael Jongeneel, Guido van de Wiel
8 Essentiële stappen voor leiders van de toekomst
40% korting
nog 1 op voorraad
26,75
Gerben Nijmeijer
NILS
40% korting
nog 1 op voorraad
18,90
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
40% korting
nog 1 op voorraad
39,75
Marcel van Assen
Operational excellence
Tweedehands Als nieuw
45,95
nog 1 op voorraad
30,15

Anderen bekeken ook

13,45
Aartjan van Erkel
Maak ze gek!
10,80
Jan Driessen
A story to tell?
70% korting
8,00
Guido Everaert
Story telling
19,00