• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Succesvolle content marketing in de zorg

zorgconsumenten en -professionals overtuigen en binden met goede content en slimme distributie
Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789491560859
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Adformatie Groep
Jaar van uitgifte
2014

Waar gaat het over?

Zorgmarketing = contentmarketing Hulp, inspiratie en voorbeelden voor professionals die succesvol de stap maken van communicatie naar zorgmarketing Klassieke vormen van communicatie en marketing voldoen niet langer voor wie succesvol zorgconsumenten en -professionals wil bereiken. Daar is modern marketinginzicht voor nodig. Contentmarketing, om precies te zijn. Haak in op de mediaconsumptie van de hedendaagse consument, overtuig met inhoudelijke communicatie en besef dat zelfs de meest ideële zorgverlener iets moet verkopen: autoriteit en betrouwbaarheid. Succesvolle contentmarketing in de zorg is een praktisch boek dat theoretisch inzicht, handige tips en aansprekende voorbeelden combineert voor de volle breedte van de zorgsector. Het is een onmisbare handleiding voor communicatiespecialisten, marketeers en voorlichters die willen bijblijven in hun vak. Richard van Berkel (1967) is mede-oprichter en directeur van contentmarketingbureau LVB Networks. Hij publiceert regelmatig over zorg en communicatie.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

4=3 actie
30,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
14,90
4=3 actie
7,00
Niels Vandecasteele
Iedereen superfan
4=3 actie
nog 1 op voorraad
34,40
4=3 actie
46,90
4=3 actie
30,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
14,90
4=3 actie
7,00
Niels Vandecasteele
Iedereen superfan
4=3 actie
nog 1 op voorraad
34,40
4=3 actie
46,90

Anderen bekeken ook

25% korting
4=3 actie
8,90
4=3 actie
22,80
Richard van Berkel, Berkel, Richard van
Status
30% korting
4=3 actie
5,45
4=3 actie
38,35
4=3 actie
12,00
Marian Draaisma, Sjors van Leeuwen
Sterk merk in de zorg
sorry, niet op voorraad
Marian Draaisma, Sjors van Leeuwen
Marketing in de zorg
sorry, niet op voorraad