• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Social Media Management

vanuit commercieel perspectief
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

20,85

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Social Media Management
Social Media Management
Beetje gebruikt
20,85
ISBN
9789001880040
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2017
Aantal pagina’s
352

Waar gaat het over?

De opkomst van social media veranderde de manier waarop mensen producten zoeken, kiezen en kopen en evalueren. Ook kunnen uitingen op social media grote impact hebben op de reputatie en daarmee het succes van bedrijven. Het is daarom zeer belangrijk voor organisaties om een effectieve social media-strategie te hebben. Het nieuwe boek Social Media Management reikt je de kennis en vaardigheden aan om succesvolle plannen te ontwikkelen voor bedrijven.

Waarom kiezen voor Social Media Management?
*Het eerste studieboek over social media vanuit commercieel perspectief;
*behandelt de volledige klantreis;
*met veel herkenbare cases uit het werkveld.

Social Media Management gaat in op de volgende vraagstukken: Hoe kunnen organisaties social media zo inzetten dat bezoekers graag met en over hen communiceren? En hoe kan van daaruit een relatie worden opgebouwd waar zowel de klant als de organisatie tevreden mee is? Hoe kunnen organisaties het gedrag in de koop- en gebruiksfase via social media beïnvloeden? Je leert de rol van social media te analyseren en om te zetten naar effectieve strategieën voor bedrijven. Het boek gaat ook in op mogelijke aanpassingen binnen organisaties om succesvol invulling te kunnen geven aan een social media strategie. De wetenschappelijk onderbouwde theorie wordt met vele actuele cases helder vertaald naar de praktijk. Social Media Management is ook beschikbaar als e-book.

Online ondersteuning
Met de code in je nieuwe studieboek heb je twee jaar lang gratis toegang tot het online materiaal bij het boek. Je vindt hier extra toetsvragen en handige weblinks. De toegangscode in het boek is persoonsgebonden en eenmalig te gebruiken.

Over de auteurs
Berend Sikkenga (Senior Marketing Professional) is een digital manager met ruim vijftien jaar ervaring aan zowel bureau- als klantzijde, bij onder meer Essent en Booleanpark. Momenteel is hij als Manager Digital Services & Communications bij Ziggo verantwoordelijk voor alle klantenservice en -communicatie via digitale, sociale, e-mail- en printkanalen. Hij verzorgt daarnaast trainingen en gastcolleges. Marjolein Visser (Register Marketeer) werkt als adviseur en interim-manager aan innovatie van businessmodellen en het optimaliseren van de ROI van marketing. Ze is oprichter van TourWise, online marketingoplossingen voor toerisme en recreatie, en managing consultant van marketingadviesbureau MarketWise. Daarnaast verzorgt ze trainingen en is ze betrokken bij verschillende master- en hbo-opleidingen.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

Christiaan Slierendrecht
Word eens volwassen
nog 1 op voorraad
16,90
Robin van der Werf
Basisboek sales
nog 1 op voorraad
50,95
Marjolein Visser
Social Media Management
Tweedehands Beetje gebruikt
20,85
nog 1 op voorraad
14,10
Christiaan Slierendrecht
Word eens volwassen
nog 1 op voorraad
16,90
Robin van der Werf
Basisboek sales
nog 1 op voorraad
50,95
Marjolein Visser
Social Media Management
Tweedehands Beetje gebruikt
20,85
nog 1 op voorraad
14,10

Anderen bekeken ook

Elja Daae
Super social
20% korting
5,00
12,50
Iep Bergsma
Insta Perfect
22,95
Kirsten Jassies
Tiktologie
sorry, niet op voorraad
Bart Lombaerts, Wouter Temmerman
Dit is content marketing
sorry, niet op voorraad