• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Strategische sportmarketing

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

14,25

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Strategische sportmarketing
Strategische sportmarketing
Als nieuw
14,25
ISBN
9789054720393
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Arko Sports Media BV
Jaar van uitgifte
2007
Aantal pagina’s
520

Waar gaat het over?

Strategische sportmarketing Hans Westerbeek, Berend Rubingh, David Shilbury & Shayne Quick De sportwereld is in de afgelopen dertig jaar ingrijpend veranderd. Was het vroeger voor zowel deelnemers als toeschouwers een plaatselijke zaterdagmiddagactiviteit, nu vindt sport elke avond op nationaal en internationaal niveau plaats en kan de sportliefhebber het live of via de media volgen. Sportliefhebbers tonen hun trouw aan de sport steeds vaker door middel van de producten die ze kopen, de literatuur die ze lezen en de programma's die ze bekijken. Vandaag de dag is sport een uit meerdere facetten bestaande multimediabranche met toenemende aantrekkingskracht op een groeiend aantal belanghebbenden. Wat ooit een duidelijk afgebakende, stabiele activiteit was, is nu een zeer complexe bedrijfstak in beweging. Dit is de omgeving waarbinnen de huidige generatie sportmarketeers zich moet bewegen. Strategische sportmarketing is in eerste aanleg bestemd voor docenten en studenten sportmarketing. De vele voorbeelden en stappenplannen maken het echter tot een dermate praktische handleiding én theoretisch naslagwerk, dat deze uitgave ook voor belanghebbenden buiten het onderwijs van grote betekenis is. De theoretische achtergronden en schema's worden ondersteund en verhelderd door uitgebreide (inter)nationale sport cases. Doordat de auteurs sportmarketing in een context van algemene strategische besluitvorming hebben geplaatst, is dit boek onmisbaar voor eenieder die zich beroepshalve met sportmarketing bezighoudt. "Eindelijk een Nederlandstalig boek dat de integrale organisatie en planning van marketing/communicatie vanuit de sportinhoud invult: een basisboek voor alle collega's en toekomstige managers in de sport." Joop Alberda won als volleybalcoach olympisch goud (Atlanta 1996)
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

H. Westerbeek, Berend Rubingh
Strategische sportmarketing
37,00

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Leo Babauta
Focus !
nog 1 op voorraad
6,60
Cor Hospes
Alle 13 goed
nog 1 op voorraad
4,75
R. Snoeijen
Verras De Klant!
nog 1 op voorraad
5,75
Berry Veldhoen, Stephan van Slooten
Klanthelden in de 9 + organisatie
Tweedehands Als nieuw
14,80
Tweedehands Als nieuw
17,25
Leo Babauta
Focus !
nog 1 op voorraad
6,60
Cor Hospes
Alle 13 goed
nog 1 op voorraad
4,75
R. Snoeijen
Verras De Klant!
nog 1 op voorraad
5,75
Berry Veldhoen, Stephan van Slooten
Klanthelden in de 9 + organisatie
Tweedehands Als nieuw
14,80
Tweedehands Als nieuw
17,25

Anderen bekeken ook

Peter Nederhoed
Helder rapporteren
8,10
Robert Kok, Hugo Gruijters
Sportmarketing
5,90
Robert Kok, Hugo Gruijters
Sportmarketing
5,00
Jantien Dhont, Katinka de Croon
Communicatiereeks - Codebreker
5,00
H. Westerbeek, Berend Rubingh
Strategische sportmarketing
37,00
Kok Robert, Jolanda Colijn
Sportmarketing
6,00
sorry, niet op voorraad