• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Strategische en operationele marketingplanning-Kernstof B

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • De bezorging kan wat langer duren door de feestweken.
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789001797157
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina's
672

Waar gaat het over?

Dit boek is sinds 2007 uitgegroeid tot een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, strategie en management. Strategische en operationele marketingplanning - Kernstof B sluit naadloos aan op de meest recente NIMA-exameneisen. Deze code geeft je toegang tot het online boek. Strategische en operationele marketingplanning - Kernstof B kenmerkt zich door een integrale onderwijsmethodiek. Onderwerpen uit het actuele marketingmanagement worden aan elkaar gekoppeld vanuit de optiek van de marketingmanager. De verbanden tussen de verschillende theoretische begrippen worden duidelijk gemaakt en uitgelegd aan de hand van veel praktische voorbeelden. Er is veel aandacht voor strategische issues en meer accenten op de internationale dimensie, B2B en online marketing. Voorts is de structuur aanmerkelijk verbeterd, en zijn er geen aparte bijlagen en katernen meer.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies