• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Handboek commerciële vaardigheden

De basis voor plezier en succes in het commerciële vak
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789058757890
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Koninklijke Boom Uitgevers
Jaar van uitgifte
2017
Aantal pagina's
312

Waar gaat het over?

Wat is de waarde die jij de klant komt brengen? Als je dat helder onder woorden kunt brengen, leg je een stevige basis voor commercieel succes.
Telefoneren, adviseren, onderhandelen - commerciële vaardigheden zijn belangrijker dan ooit. Want ook al speelt 60% van het koopproces van klanten zich online af: de meeste koopbeslissingen worden genomen na persoonlijk contact. Dit boek leert je hoe je je klanten kunt binnenhalen én behouden.

Over de inhoud
Het Handboek commerciële vaardigheden is de eerste complete lesmethode waarin alle salesvaardigheden zijn gebundeld. Zowel klassieke als moderne vaardigheden komen uitgebreid aan bod:
*Telefoneren
*Adviseren
*Presenteren
*Onderhandelen
*Social selling
*Storytelling
*Netwerken
*Creatieve technieken
Dit boek geeft je niet alleen inzicht in het koopproces van klanten. Het leert je ook salesvaardigheden onder de knie te krijgen. De methode is toegankelijk geschreven. De theorie wordt ondersteund door voorbeelden, heldere modellen en cases.

Uniek aan dit boek
*Complete lesmethode met speciaal ontwikkeld ondersteunend materiaal [wordt dit bedoeld?]
*Het eerste salesboek waarin alle salesvaardigheden zijn gebundeld
*Aandacht voor eigentijdse technieken

Extra materiaal
Op de website bij dit boek vind je speciaal ontwikkelde opdrachten en cases. Hiermee leer je de theorie praktisch toe te passen.

Doelgroep
*Hbo-studenten binnen een commerciële opleiding (CE, Marketing, Business Studies, Commercieel Management, SBRM)[specifieke opleidingen benoemen?]
*Beginnende professionals in het commerciële vak

Over de auteur
Stefan Renkema is als hoofddocent verbonden aan de Faculteit Economie en Management van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Ook is hij verantwoordelijk voor de ontwikkeling van post-hbo-opleidingen op het gebied van marketing en sales. Eerder werkte hij jarenlang in het (inter)nationale bedrijfsleven als accountmanager, salesmanager en commercieel directeur.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Anderen bekeken ook

Stefan Renkema
Inleiding Sales
28,50
50% korting
5,37
Stefan Renkema
Inleiding sales
14,90
50% korting
17,87
Xavier van Leeuwe
De relatie-economie
25% korting
3,45
Marianne Nan
Rafels
Geef me een seintje
Ea Rustenb, Arnold Steenbeek
Salesmanagement
Geef me een seintje
Ron van Hogen, Everdien Rietstap
Taalvaardig in het HBO
Geef me een seintje