Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Handboek commerciële vaardigheden

De basis voor plezier en succes in het commerciële vak
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 21 tot en met 29 juni 4=3 actie op alles.
4=3 actie

6,30

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Handboek commerciële vaardigheden
Handboek commerciële vaardigheden
Beetje gebruikt
6,30
10000003773
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789058757890
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Koninklijke Boom Uitgevers
Jaar van uitgifte
2017
Aantal pagina's
312

Waar gaat het over?

Wat is de waarde die jij de klant komt brengen? Als je dat helder onder woorden kunt brengen, leg je een stevige basis voor commercieel succes.
Telefoneren, adviseren, onderhandelen - commerciële vaardigheden zijn belangrijker dan ooit. Want ook al speelt 60% van het koopproces van klanten zich online af: de meeste koopbeslissingen worden genomen na persoonlijk contact. Dit boek leert je hoe je je klanten kunt binnenhalen én behouden.

Over de inhoud
Het Handboek commerciële vaardigheden is de eerste complete lesmethode waarin alle salesvaardigheden zijn gebundeld. Zowel klassieke als moderne vaardigheden komen uitgebreid aan bod:
*Telefoneren
*Adviseren
*Presenteren
*Onderhandelen
*Social selling
*Storytelling
*Netwerken
*Creatieve technieken
Dit boek geeft je niet alleen inzicht in het koopproces van klanten. Het leert je ook salesvaardigheden onder de knie te krijgen. De methode is toegankelijk geschreven. De theorie wordt ondersteund door voorbeelden, heldere modellen en cases.

Uniek aan dit boek
*Complete lesmethode met speciaal ontwikkeld ondersteunend materiaal [wordt dit bedoeld?]
*Het eerste salesboek waarin alle salesvaardigheden zijn gebundeld
*Aandacht voor eigentijdse technieken

Extra materiaal
Op de website bij dit boek vind je speciaal ontwikkelde opdrachten en cases. Hiermee leer je de theorie praktisch toe te passen.

Doelgroep
*Hbo-studenten binnen een commerciële opleiding (CE, Marketing, Business Studies, Commercieel Management, SBRM)[specifieke opleidingen benoemen?]
*Beginnende professionals in het commerciële vak

Over de auteur
Stefan Renkema is als hoofddocent verbonden aan de Faculteit Economie en Management van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Ook is hij verantwoordelijk voor de ontwikkeling van post-hbo-opleidingen op het gebied van marketing en sales. Eerder werkte hij jarenlang in het (inter)nationale bedrijfsleven als accountmanager, salesmanager en commercieel directeur.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
40% korting
4=3 actie
13,65 8,19
Kaj Philippe Nils Morel, Kaj Morel
Identiteitsmarketing
4=3 actie
13,45
40% korting
4=3 actie
10,75 6,45
Nassim Nicholas Taleb
Skin in the game / Incerto
4=3 actie
15,00
David Marsh
Europa's impasse
70% korting
4=3 actie
5,45 1,63
40% korting
4=3 actie
13,65 8,19
Kaj Philippe Nils Morel, Kaj Morel
Identiteitsmarketing
4=3 actie
13,45
40% korting
4=3 actie
10,75 6,45
Nassim Nicholas Taleb
Skin in the game / Incerto
4=3 actie
15,00
David Marsh
Europa's impasse
70% korting
4=3 actie
5,45 1,63

Anderen bekeken ook

70% korting
4=3 actie
3,22
4=3 actie
15,35
Stefan Renkema
Inleiding Sales
4=3 actie
35,95
Stefan Renkema
Inleiding sales
4=3 actie
14,90
4=3 actie
38,85
70% korting
4=3 actie
10,72
Xavier van Leeuwe
De relatie-economie
40% korting
4=3 actie
2,76
Marianne Nan
Rafels
Geef me een seintje
Ea Rustenb, Arnold Steenbeek
Salesmanagement
Geef me een seintje
Ron van Hogen, Everdien Rietstap
Taalvaardig in het HBO
Geef me een seintje