Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Six star service

Maak een onvergetelijke indruk op je klanten
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 21 tot en met 29 juni 4=3 actie op alles.
4=3 actie

14,50

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Six star service
Six star service
Als nieuw
14,50
432801798
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789089655431
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Duuren Media, Van
Jaar van uitgifte
2020
Aantal pagina's
180

Waar gaat het over?

Veel organisaties willen fans maken van klanten, maar slechts weinige lukt dat. Klanten worden namelijk niet zomaar fans, daar moet je echt wel wat voor doen. Geweldige service leveren bijvoorbeeld. Service die zo goed is dat klanten het onthouden, het doorvertellen en wild enthousiast worden over jouw organisatie. Service die de verwachting van klanten echt overtreft omdat hij persoonlijk én op maat is, en daarom een extra ster verdient: een zesde ster. Dát is Six Star Service. Service die een onvergetelijke indruk op je klanten achterlaat.

In zijn nieuwe boek Six Star Service deelt Sydney Brouwer simpele maar doeltreffende inzichten om die service te verlenen. Door het volgen van de principes uit dit boek kan iedereen een memorabele beleving creëren voor klanten, collega’s en anderen die zaken doen met een organisatie. Een boek boordevol voorbeelden en anekdotes uit de praktijk die inspireren om ook een extra stap te zetten voor de klant!

Maakt een geweldige klantbeleving simpel, concreet en voor iedereen toepasbaar. Van de auteur van de bestseller Klantgericht Leiderschap.

‘Sydney schrijft zoals hij lezingen houdt: met veel enthousiasme. Daarbij zit Six Star Service vol met inspirerende anekdotes en praktische tips. Kortom, een echte aanrader!’ – Remko Amesz, Directeur Klantvriendelijkheid, AMP Groep

‘In Six Star Service maakt Sydney het bieden van een geweldige klantbeleving concreet en toepasbaar voor iedereen.’ – Maarten Oosterhoff, Global Director Customer Excellence, Bugaboo

Trefwoorden: Klantbeleving service reviews handleiding

Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

4=3 actie
4,95
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
40% korting
4=3 actie
39,75
4=3 actie
17,55
Ronald Bogaerds
Street smart sales
4=3 actie
8,55
Chris Matts
Commitment
4=3 actie
18,40
Gerben Nijmeijer
Nils
40% korting
4=3 actie
12,00
4=3 actie
4,95
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
40% korting
4=3 actie
39,75
4=3 actie
17,55
Ronald Bogaerds
Street smart sales
4=3 actie
8,55
Chris Matts
Commitment
4=3 actie
18,40
Gerben Nijmeijer
Nils
40% korting
4=3 actie
12,00

Anderen bekeken ook

Sydney Brouwer
Six Star Service
4=3 actie
13,95