Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Sales- en accountmanagement

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

14,30

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Sales- en accountmanagement, 2e editie met MyLab NL toegangscode
Sales- en accountmanagement
Als nieuw
14,30
1004500532
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789043033831
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina’s
232

Waar gaat het over?

In de business-to-businessmarkt z n allerlei beslissers en beïnvloeders betrokken b het salesproces. Sales- en accountmanagement zn daardoor complexe besluitvormingsprocessen waarin bedrven strategische keuzes moeten maken om de klant tot koop te laten overgaan.

Sales- en accountmanagement behandelt het salesproces in de gehele breedte, inclusief sales leadership. Het boek geeft instrumenten om de salesafdelingen in staat te stellen het voortouw te nemen in hun organisatie. Enerzds om de klant te helpen z n missie te verwezenlken, anderzds om de belangen van de eigen organisatie goed te behartigen.

De auteurs gaan onder andere in op de volgende vragen:
* Wat betekent de dynamiek van vraag en aanbod voor sales?
* Wat zn de gevolgen van digitalisering en globalisering voor de salesorganisatie?
* Hoe kan de salesorganisatie een rol van betekenis spelen in het bepalen van de strategie van de organisatie?
* Wie neemt de leiding om de organisatie klantgerichter te maken?
* Hoe kun je je persoonlke effectiviteit als sales leader vergroten?

Dit boek is bedoeld voor studenten op hbo-niveau en universitair niveau die hun kennis over sales- en accountmanagement willen uitbreiden. Daarnaast is het ook te gebruiken door sales professionals met belangstelling voor nieuwe ideeën met betrekking tot de inrichting
van de salesorganisatie.
Willem van Putten werkt als interim manager en consultant voor nationale en internationale bedrijven. Daarnaast is hij voor H3roes, Nijenrode, Windesheim en Crowdale (digtal education) als programmadirecteur betrokken bij de uitvoering van programma's die tot doel hebben de sales performance van bedrijven te verhogen.
Annette Schenk is teamleider van twee opleidingen aan de faculteit Media en Journalistiek van de Hogeschool Utrecht. Zij werkt daarnaast als trainer, adviseur en coach.
Wellem Zeijl is hogeschooldocent bij de academie Creatieve Technologie van Saxion Hogescholen. Hij is daarnaast co auteur van studieboeken op het gebied van communicatie en journalistiek.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Mr. F.G.M.M. Alsters
Merkenrecht
nog 1 op voorraad
26,40
Tweedehands Als nieuw
26,80
Tweedehands Beetje gebruikt
24,85
Ruud Boer
Brand design
Tweedehands Als nieuw
7,95
Ruud Boer
Brand design
Tweedehands Beetje gebruikt
7,45
70% korting
nog 1 op voorraad
7,45
Mr. F.G.M.M. Alsters
Merkenrecht
nog 1 op voorraad
26,40
Tweedehands Als nieuw
26,80
Tweedehands Beetje gebruikt
24,85
Ruud Boer
Brand design
Tweedehands Als nieuw
7,95
Ruud Boer
Brand design
Tweedehands Beetje gebruikt
7,45
70% korting
nog 1 op voorraad
7,45