• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Prospecteren en presenteren

Klanten zoeken en vinden in de b2b omgeving
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

22,45

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Prospecteren en presenteren
Prospecteren en presenteren
Als nieuw
22,45
ISBN
9789463456722
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pumbo.nl B.V.
Jaar van uitgifte
2019
Aantal pagina’s
140

Waar gaat het over?

Prospecteren en Presenteren is een praktisch geschreven boek over een van de moeilijkste onderdelen van het salesvak: klanten zoeken en vinden. Het zoeken van nieuwe klanten als functie-eis is in vrijwel elke vacaturetekst voor een accountmanager in de business-to-businessomgeving te vinden. Toch gaan de meeste verkoopboeken vooral over gesprekstechnieken. Alle modellen en theorieën over verkoopgesprekken ten spijt, als je geen klanten hebt valt er weinig te praten. Om die te vinden is zelf zoeken (prospecteren) of gevonden worden (leadgeneratie) een belangrijk samenspel van marketing en sales, waarbij slim gebruik van internet en sociale media essentieel is. Dat je daarbij niet iedereen als klant w ilt en waarom dat zo is, komt ook uitgebreid aan de orde.En als je dan mogelijke klanten gevonden hebt, hoe benader je die dan? Bellen, mailen, netwerken, allemaal ogenschijnlijk eenvoudige methoden, totdat je die potentiële klant daadwerkelijk moet benaderen en hem of haar wilt overhalen jouw verhaal aan te horen. Hoe pak je dat zo aan dat de kans op succes maximaal is?Tot slot komt ook presenteren uitgebreid aan de orde. Een verhaal vertellen is misschien makkelijk te doen, maar een salespresentatie geven voor een groep waarbij de boodschap overkomt en blijft hangen, dat vergt een gedegen voorbereiding. Met het 8 stappenplan voor succesvol presenteren kan er weinig meer misgaan.Het boek bevat tevens een aantal oefeningen voor de praktische onderdelen, zoals bellen, verkoopgesprekken voeren en presenteren. Met veel voorbeelden en tips uit de praktijk is Prospecteren en Presenteren een prettig leesbaar boek, waarin ook de accountmanager die al in de praktijk werkzaam is, veel direct toepasbare tips zal vinden.Over de auteurDrs. Kees Radstaak heeft ruime ervaring in diverse commerciële rollen, van accountmanager en salesmanager tot commercieel en algemeen directeur. Zijn ervaring in de verkoop van zowel diensten als producten aan bedrijfsleven en overheid vormt een onuitputtelijke bron van praktijkvoorbeelden, waarmee de leergierige student en accountmanager een theorievak tot leven zien komen.
Lees verder

Recensies

0 recensies
Harry Woldendorp
De startup professional
70% korting
nog 1 op voorraad
6,90
Kim de Keijzer
Buutvrij
Tweedehands Beetje gebruikt
6,95
Ann Simons
De zachte weg
70% korting
nog 1 op voorraad
15,50
Tweedehands Als nieuw
22,45
Tweedehands Beetje gebruikt
15,00
Willem Schramade
Duurzaam kapitalisme
Tweedehands Als nieuw
20,00
Harry Woldendorp
De startup professional
70% korting
nog 1 op voorraad
6,90
Kim de Keijzer
Buutvrij
Tweedehands Beetje gebruikt
6,95
Ann Simons
De zachte weg
70% korting
nog 1 op voorraad
15,50
Tweedehands Als nieuw
22,45
Tweedehands Beetje gebruikt
15,00
Willem Schramade
Duurzaam kapitalisme
Tweedehands Als nieuw
20,00