• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Over loyaliteit en loyaliteitsprogramma's / Communicatie memo / 54

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar
Stapelweken

17,25

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Over loyaliteit en loyaliteitsprogramma's / Communicatie memo / 54
Over loyaliteit en loyaliteitsprogramma's / Communicatie memo / 54
Als nieuw
17,25
1136200177
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789013104325
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Wolters Kluwer Nederland B.V.
Jaar van uitgifte
2012
Aantal pagina's
103

Waar gaat het over?

Loyale klanten zijn voor bedrijven van levensbelang. Voor veel bedrijven geldt de zogenaamde 20-80 regel: een klein deel van de klanten zorgt voor het grootste deel van de omzet. Trouwe klanten blijken bovendien nog winstgevender te zijn dan incidentele klanten. Bovendien betekent een vaste, loyale klantenkring dat er minder uitgegeven hoeft te worden aan acquisitie om klantverlies te compenseren. Daarom is het vasthouden van bestaande klanten minstens zo belangrijk als het werven van nieuwe klanten. Dat laatste is bovendien vele malen duurder.

Dit Communicatie Memo laat zien wat loyaliteit is, hoe het ontstaat en op welke manier loyaliteitsprogramma's daar een bijdrage aan kunnen leveren.

Over loyaliteiten en loyaliteitsprogramma's is vooral bedoeld om communicatiecollega's te laten zien wat er allemaal al niet mogelijk is. Met het toepassen van nieuwe media blijkt vaak ineens wel te kunnen wat we al jaren voor onmogelijk hielden. En echt niet alleen maar voor grote bedrijven met enorme budgetten. Lees maar... er kan vaak al veel meer dan we denken.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Carel Jansen, Leon de Stadler
Communicate as a Professional
25% korting
Stapelweken
38,20 28,65
Arjen P. van Leeuwen
Participatieverhaal halen
Stapelweken
17,40
J. van Ginneken
Het mysterie monarchie
25% korting
Stapelweken
16,10 12,07
25% korting
Stapelweken
11,30 8,47
Stapelweken
13,40
Carel Jansen, Leon de Stadler
Communicate as a Professional
25% korting
Stapelweken
38,20 28,65
Arjen P. van Leeuwen
Participatieverhaal halen
Stapelweken
17,40
J. van Ginneken
Het mysterie monarchie
25% korting
Stapelweken
16,10 12,07
25% korting
Stapelweken
11,30 8,47
Stapelweken
13,40